Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Temat: DPF, EGR, klapy wirowe- ceny?

  1. #31
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szejk
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie/Lubuskie
    Auto
    Alfa 159 2.4 210km Q4/159 2.0 JTDM TI
    Postów
    364

    Domyślnie

    Nie, klapy miałem szczelne do końca, jednak przy okazji wymiany rozrządu, wywalaniu egr, wywaliłem również klapki. Robiłem to sam.
    Były: Alfa SW 156 2004r 1.9 JTD 16v 140km, Alfa SW 159 2007r 2.4 JTDm Q4 210km
    Jest: Alfa SW 159 TI 2010r 2.0 JTDM 170km

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Jeździłeś autem z wywalonymi klapami (nie działającymi) a potem wsiadłeś do takiego z usuniętymi. Ja mam w tej chwili do dyspozycji takiego z usuniętymi i sprawnego. Jest różnica.
    Duże zyski na elastyczności i przyspieszeniu do 100?
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  3. #33
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Żory
    Auto
    159 2.4 jtdm :)
    Postów
    121

    Domyślnie

    Ja zaś słyszałem , że po wywaleniu klap jest lepiej, ponieważ silnik od samego początku dostaje więcej powietrza, bo otwarte są wszystkie kanały, a w przypadku posiadania klap, to zaraz po odpaleniu siłownik zamyka klapy i otwiera je dopiero przy jakichś tam obrotach bodaj 2500.

  4. #34
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Jeździłeś autem z wywalonymi klapami (nie działającymi) a potem wsiadłeś do takiego z usuniętymi. Ja mam w tej chwili do dyspozycji takiego z usuniętymi i sprawnego. Jest różnica.
    Czyli masz 2 różne samochody. Żeby stwierdzić, że różnica jest zależna od dolotu - zamień w tych autach kolektory i wtedy się przejedź.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  5. #35
    Użytkownik Świeżak Avatar Glowcio24
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm
    Postów
    110

    Domyślnie

    Za wyłączenie EGR-a z ECU, zaślepienie ,usunięcie klap , czyszczenie kolektora i zaworu egr zapłaciłem coś około 800pln w okolicach Bydgoszczy

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał falko29 Zobacz post
    Ja zaś słyszałem , że po wywaleniu klap jest lepiej, ponieważ silnik od samego początku dostaje więcej powietrza, bo otwarte są wszystkie kanały, a w przypadku posiadania klap, to zaraz po odpaleniu siłownik zamyka klapy i otwiera je dopiero przy jakichś tam obrotach bodaj 2500.
    Jest dokładnie odwrotnie.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  7. #37
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Jest dokładnie odwrotnie.
    No właśnie że działa to dokładnie tak, jak napisał falko29. Przy niskich obrotach jeden z kanałów jest zamknięty i wraz ze wzrostem obrotów jest stopniowo otwierany. Doczytaj.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    No właśnie że działa to dokładnie tak, jak napisał falko29. Przy niskich obrotach jeden z kanałów jest zamknięty i wraz ze wzrostem obrotów jest stopniowo otwierany. Doczytaj.
    No ale co napisał? Że gdy są otwarte dwa kanały od początku to jest lepiej bo silnik dostaje więcej powietrza. To dokładnie napisał. Nie polemizuję z zasadą pracy klap tylko z tym, że jest dobrze gdy klapy są otwarte.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

Podobne wątki

  1. [159] klapy wirowe
    Utworzone przez FISHA159JTDM w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 115
    Ostatni post / autor: 25-10-2020, 20:56
  2. Klapy Wirowe
    Utworzone przez nietyx w dziale GT
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 18-04-2017, 20:37
  3. [159] Klapy wirowe
    Utworzone przez Mrhiacynt w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-09-2015, 20:11
  4. [159] Klapy wirowe
    Utworzone przez ario w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 23-03-2014, 20:55
  5. 156 2.4 20v klapy wirowe ?
    Utworzone przez lisek10 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-08-2013, 21:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory