Witam czyli jezeli mam ECU ME7.3.1 a nie M1.5.5 to znaczy ze trudniejszy jest w diagnostyce? na co zwrocic uwage bo wybieram sie na kompa? Czy wszystko tak samo jak w M1.5.5 ?![]()
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
M1.5.5 jest trudniejszy w diagnostyce, ponieważ nie ma wszystkich parametrów wyprowadzonych przez gniazdo OBD2.
- parametry adaptacyjne, średnio i długo-terminowe są bardzo enigmatyczne w M.1.5.5, zaś wypadanie zapłonu to chyba w tym modelu tylko na słuch.
- pamiętajmy że M.1.5.5 ECu to pierwszy komputer samochody w alfach o takiej integracji funkcji w jednej obudowie.
- bardziej mi przeszkadza w tym modelu jego wrażliwośc na producenta czujników, sondy lambda, przepływomierza.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm