Nie, klapy miałem szczelne do końca, jednak przy okazji wymiany rozrządu, wywalaniu egr, wywaliłem również klapki. Robiłem to sam.
Nie, klapy miałem szczelne do końca, jednak przy okazji wymiany rozrządu, wywalaniu egr, wywaliłem również klapki. Robiłem to sam.
Były: Alfa SW 156 2004r 1.9 JTD 16v 140km, Alfa SW 159 2007r 2.4 JTDm Q4 210km
Jest: Alfa SW 159 TI 2010r 2.0 JTDM 170km
Ja zaś słyszałem , że po wywaleniu klap jest lepiej, ponieważ silnik od samego początku dostaje więcej powietrza, bo otwarte są wszystkie kanały, a w przypadku posiadania klap, to zaraz po odpaleniu siłownik zamyka klapy i otwiera je dopiero przy jakichś tam obrotach bodaj 2500.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Za wyłączenie EGR-a z ECU, zaślepienie ,usunięcie klap , czyszczenie kolektora i zaworu egr zapłaciłem coś około 800pln w okolicach Bydgoszczy
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów