nie żebym nie wierzył czy coś
ale chętnie zobaczyłbym te 367 i 330 koni idące butem do odcinki bez dymienia![]()
nie żebym nie wierzył czy coś
ale chętnie zobaczyłbym te 367 i 330 koni idące butem do odcinki bez dymienia![]()
147 powodów do zadowolenia
Chodzi o 2,4 jtd 20 zaworów ten silnik w gtv ma 367 km i raczej smakiem w życiu nas nie objedziesz
Może nie jest to euro6 ale znowu nie jest to Stefan Batory odbijający od portu, pozatym mocna benzyna też zakopci, napewno mniej dymi jak Passat 2,0 Tdi
czy ktoś chce kogoś objeżdżać, dawno mnie takie zabawy nie bawią - z ciekawości bym zobaczył jak to idzie i jak przy takiej mocy nie kopci - skoro 1.9 podlane pod 200PS potrafią zawstydzić nie jednego ikarusa.
A tutaj - jakby nie patrzeć 170% podniesionej mocy w stosunku do serii - więc zwyczajnie po ludzku jestem ciekaw.
147 powodów do zadowolenia
Na fabrycznych wtryskach i czasie wtrysku wykreconym na 1300us napewno kopci, ale po to się zmienia wtryski żeby podlać więcej w krótkim czasie
Nie powiem ze nie zakopci bo zakopci ale dym jest umiarkowany są tylko czarne chmurki przy zmianie biegu bądź wciśnięciu gwałtownie podłogi
Diesel musi kopcić, taki jego urok. Dla mnie soczysty czarny bączek przy mocnym depnieciu i nastepujace po nim katapultowanie auta jest czyms fajnym akurat. No i nie zapominajmy ze mocne turbobenzyny tez wala czarne baki. Nie takie wielkie, ale sa. Z reszta ja u siebie musze co jakis czas czyscic z sadzy koncowki mimo ze nie mam diesla obecnie.
Jak dokończę wydech to wrzucę filmik jak dymi
Sam jeżdżę dieslami - wiem jak wygląda dymienie - chociaż w "eco cromie" z dpfem klapkami egrem - dymienia nie znam, tylko to od wypalania DPFa. Dlatego tez bardzo chętnie śledzę wszelkie tematy, gdzie z tymi dieslami coś ciekawego ludzie robią.
Ale kilka aut porobionych widziałem, kilka mocnych JTD również i to z przeróżnym zestawieniem gratów - ale takiego który do odcinki nie dymi to jeszcze nie widziałem, a takie słowa padły - więc skoro taka deklaracja się pojawiła - to wierze, że nikt sobie z gęby cholewy nie robi i po prostu tak jest. No i chciałem to zobaczyć.
Co do kopcących benzyn - prawda taka, że dziś stopnie skomplikowania silników diesla/benzyny są porównywalne więc i kopcenie ze względu na wyżyłowanie będzie, a w motorsporcie tak było dawno
ot wystarczy na 155 DTM popatrzeć jak pookopcane miały tyły
147 powodów do zadowolenia
Ja nie napisałem że moja wcale nie dymi