Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 50

Temat: Problem ze skrzynią? Brak reakcji po wciśnięciu hamulca.

  1. #31
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Teoretycznie tak, ale jakby czujnik był walnięty to kolory wbitego biegu powinny sie świecić tak czy siak

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Aha. Dlatego wlasnie pisałem, ze nie ogarniam automatu
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  3. #33
    Użytkownik Ogier Avatar uldyn
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Resko
    Auto
    Była: Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v
    Postów
    188

    Domyślnie

    Niestety ten panel z diodami nic nie zmienił, więc pozostaje opcja tego sterownika skrzyni

  4. #34
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    To już wiedzieliśmy

  5. #35
    Użytkownik Ogier Avatar uldyn
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Resko
    Auto
    Była: Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v
    Postów
    188

    Domyślnie

    Dogadałem się już z forumowiczem za 700zł i da mi go na sprawdzenie

  6. #36
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Kłobuck/Częstochowa
    Auto
    166 3.0v6 24 Sportronic GT 1.9 jtd./159 2.2 jts
    Postów
    54

    Domyślnie

    Cytat Napisał dareme89 Zobacz post
    Teoretycznie tak, ale jakby czujnik był walnięty to kolory wbitego biegu powinny sie świecić tak czy siak
    Ja bym jednak zaatakował ten czujnik , bez sygnału z niego teoretycznie sterownik nie powinien dać impulsu na odblokowanie dźwigni , z tąd może nie podświetlać wbitego biegu przy manualnym odblokowaniu.
    Co prawda nie sprawdzałem jak jest .
    Ale objawy wskazują ,że raz coś styka a raz nie ,a pierwszym podejżanym jest właśnie czujnik pod pedałem hamulca.

  7. #37
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Ok ale po co Ci odblokowanie lewarka jeżeli P sie nie podświetla. Czujnik walnięty spowodowałby brak możliwości przerzucenia drążka ale "P" by sie podświetlalo na pomarańczowo.

  8. #38
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Kłobuck/Częstochowa
    Auto
    166 3.0v6 24 Sportronic GT 1.9 jtd./159 2.2 jts
    Postów
    54

    Domyślnie

    Cytat Napisał uldyn Zobacz post
    Bo sprawdziłem tylko chciałem się upewnić czy to aby na pewno to bo już powoli rozkładam ręce. Spokojnie i bez nerwów

    - - - Updated - - -

    Poszedłem teraz z ciekawości przekręciłem kluczyk wciskam hamulec i wszystko działało, niestety tylko przez chwilę wcisnąłem pary razy i znów to samo
    Darem , teoretycznie masz rację , ale Ja wnioskuje po poście powyżej ,że jedynym elementem jaki można było wciskać to pedał hamulca , ewentualnie przełączanie dźwignią ale na niej nie przypominam sobie żeby był jakiś mikro włącznik ....
    Wiec zaczął bym od czujnika pedału hamulca tym bardziej ,że kolega pisze na początku ,że po naciśnięciu hamulca nie słychąć nawet cykania elektromagnesu.

  9. #39
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Możesz mieć rację ale argumenty chyba jednak złe ponieważ:
    Cytat Napisał czubi1981 Zobacz post
    jedynym elementem jaki można było wciskać to pedał hamulca
    Zawsze możesz przycisnąć hamulec nie ma blokady hamulca
    Cytat Napisał czubi1981 Zobacz post
    ewentualnie przełączanie dźwignią ale na niej nie przypominam sobie żeby był jakiś mikro włącznik
    Po pierwsze elektromagnes zwalniany hamulcem (a raczej sterownikiem) blokuje tylko w położeniu P. Jeżeli wytrącisz go z tego położenia to bez hamulca i z wyłączonym silnikiem swobodnie po pozostałych polach drążek przesuniesz. A mikro wyłączniki są do pola SPORT. Info na zegarach i podświetleniu koło drążka jest z pozycjonera albo ecu.

    Czujnik przy hamulcu bym oczywiście sprawdził profilaktycznie ale to nie jest tak oczywiste, zwłaszcza że nie da się połączyć z ecu skrzyni. A do tego czujnik nie jest potrzebny. Podejrzany jest zarówno sterownik jak i pozycjoner (był taki przypadek że to przez pozycjoner nie można bylo się łączyć z ecu).

  10. #40
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Kłobuck/Częstochowa
    Auto
    166 3.0v6 24 Sportronic GT 1.9 jtd./159 2.2 jts
    Postów
    54

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Możesz mieć rację ale argumenty chyba jednak złe ponieważ:

    Zawsze możesz przycisnąć hamulec nie ma blokady hamulca

    Po pierwsze elektromagnes zwalniany hamulcem (a raczej sterownikiem) blokuje tylko w położeniu P. Jeżeli wytrącisz go z tego położenia to bez hamulca i z wyłączonym silnikiem swobodnie po pozostałych polach drążek przesuniesz. A mikro wyłączniki są do pola SPORT. Info na zegarach i podświetleniu koło drążka jest z pozycjonera albo ecu.

    Czujnik przy hamulcu bym oczywiście sprawdził profilaktycznie ale to nie jest tak oczywiste, zwłaszcza że nie da się połączyć z ecu skrzyni. A do tego czujnik nie jest potrzebny. Podejrzany jest zarówno sterownik jak i pozycjoner (był taki przypadek że to przez pozycjoner nie można bylo się łączyć z ecu).
    marek , można jeszcze naciskać jakby się tak mocniej w to zagłębić np , u mnie na wywieranie presji w firmie pushing się mówi
    ale meritum sprawy jest takie , że żeby pobanglać sobie lewarem trzeba go najpierw odblokować ,a sterownik odblokowuje go przez sygnał z czujnika .
    Wiec po mojemu warto by sprawdzić .
    W większości wypadków skomplikowane zagadnienia , maja proste rozwiązania .
    Co do braku połączenia kablem z ecu skrzyni częstą przypadłością jest ,że pin komunikacyjny ecu skrzyni w różnych rocznikach był w innym miejscu na wtyczce , przerabiałem to kiedyś u siebie bo tez się nie mogłem połaczyć.
    Jeszcze tak jak się trochę mocniej w temat wgłębiłem to też do głowy przychodzi czy by może masy od ECU skrzyni nie poszukać ,czy nie jest czasem uwalona i raz se styka ,a raz nie , też się wtedy z ECU nie połączysz i cuda się będą dziać .
    Ale to taka teoria tylko ...
    Ostatnio edytowane przez czubi1981 ; 13-04-2016 o 12:48

Podobne wątki

  1. Świst powietrza po wciśnięciu pedału hamulca
    Utworzone przez teamdox w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-01-2015, 16:31
  2. Błąd silnika po pierwszym wciśnięciu hamulca 4HP20
    Utworzone przez mkrol w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-01-2015, 10:46
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-12-2013, 18:36
  4. brak reakcji po podłączeniu akumulatora,brak zapłonu
    Utworzone przez krzys-krzys w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-12-2013, 22:13
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-01-2011, 00:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory