A takie Audi A4 to nie opatrzony model? Jak ktoś się nie interesuje motoryzacją to nawet nie zauważy, czy to B8, czy już może B9, a może to tylko facelift...?! A przecież samochód się sprzedaje bardzo dobrze. Nie wspominając o Golfach, czy innych Passatach...
Część osób patrzy na nową strategię AR poprzez pryzmat ostatnich 10-20 lat. Czyli nie budowaniu reputacji i wyrabianiu dobrej opinii porządnymi modelami tylko zaskakiwaniu ciągle czymś nowym, ekstrawaganckim. Niestety jak widzimy to się nie sprawdziło, zobaczymy jak będzie tym razem.
Zaletą a zarazem wadą jest właśnie duża ilość dealerów Fiata.
Plus bo mieszkając np. w Gorzowie nie musisz jechać 100km do Szczecina do najbliższego salonu jak w przypadku Audi, czy Volvo, albo nie musisz czekać 2 tyg na zwykły przegląd (Audi, czy BMW).
Minusem natomiast może być brak dyscypliny/spójności i 'kultura' odziedziczona po polmozbytach właśnie.
Chociaż ja akurat mam tylko dobre doświadczenia związane z ASO Alfy i Fiata, czy obsługą sprzedażową Jeepa.
Nie twierdzę, że Sergio jest nieomylny, bo chociażby ostatnia akcja z Tipo pokazuje jak kiepsko u nich z oceną rynku... Model, który miał w ogóle się nie pojawić w UE, potem tylko lokalnie we Włoszech, teraz okazuje się hitem i zamawiając dzisiaj dostaniemy auto dopiero w 2017r!
Mam nadzieję, że w przypadku Giulii dobrze zbadali rynek i oczekiwania
