Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 52

Temat: Alfa 166 za 10-12k

  1. #31
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    No, masz rację. 159 wygodna, lepiej spasowana niż 166 ale to nie to. Jak ja bym miał swoją wymieniać to na czarną/przypalaną (fuoco) przedliftową V6. Nawet 2.5 (zawsze można ją rozwiercić do 3.3). Ale jakoś tak szkoda się rozstawać, mimo że to diesel i mam ją tylko miesiąc

    Noooooo może na Cytrynkę XM z V6. Tylko koszta utrzymania tego promu kosmicznego by mnie zabiły pewnie.

  2. #32
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Noooooo może na Cytrynkę XM z V6. Tylko koszta utrzymania tego promu kosmicznego by mnie zabiły pewnie.
    Miałem epizod z xmenem Najwazniejsze rzeczy, jak zawias i silnik są spoko, ale pierdoły potrafią doprowadzić do szału.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  3. #33
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,434

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomtrz Zobacz post
    ... to nie ma sensu pozbywać się zadbanej sztuki. Po prostu nie ma na co zamienić.

    ....
    tak jest, już przed laty jadąc identyczną jak ta z Radomia ( i moja ) 166 3,2 Clarckson krzyczał do wszystkich innych kierowców "wybraliście niewłaściwe auta ! "
    Jedyny problem z nią, to problem paragrafu 22 - nikt nie kupował nowej bo za dużo traciła na wartości, najlepiej więc kupić używaną - proste, ale ich nie ma - bo nikt nie kupował nowych
    Ale tu silnik ma znaczenie, wymień tego diesla jak trafi się 3,2 nie z Radomia. To inna bajka kompletnie.

  4. #34
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    tak jest, już przed laty jadąc identyczną jak ta z Radomia ( i moja ) 166 3,2 Clarckson krzyczał do wszystkich innych kierowców "wybraliście niewłaściwe auta ! "
    Jedyny problem z nią, to problem paragrafu 22 - nikt nie kupował nowej bo za dużo traciła na wartości, najlepiej więc kupić używaną - proste, ale ich nie ma - bo nikt nie kupował nowych
    Ale tu silnik ma znaczenie, wymień tego diesla jak trafi się 3,2 nie z Radomia. To inna bajka kompletnie.
    Zwykłe 3.2 mnie nie przekona na tyle, żeby sprzedawać swoją i robić komuś prezent. Taka sztuka z końca produkcji, cała w skórze to już co innego No i jeszcze żeby nie była z radomia...nie oszukujmy się, cena była śmieszna.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  5. #35
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Tomtrz - zawsze możemy pocieszać się, że V6 jakieś tam za X-lat będą, bo ktoś tam na nie dmuchać i chuchać będzie. A JTD? Zajeżdżą, zezłomują i tyle je widzieli. Zachowaj tego JTDka to Cię wnuki po rękach będą z wdzięczności całować za takie cudo (i majątek), bo Alfa z dieslem będzie równie często spotykana jak niemodzona Calibra.

    Że o 166 z TSem nie wspomnę

  6. #36
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    30 na stół i za dwa tygodnie jest idealna 166 2.5 FL z symbolicznym przebiegiem, 55 i jest 3.2 TI - oglądałem ostatnio w IT.
    Panowie - auta są, tylko inwestorzy to cienkie bolki i chcą na krzywy ryj, za pół darmo coś fajnego dostać.
    A jak czytam mitomanów, co tu wklejają 3.2 TI po opłatach za mniej niż 20 tys. to nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Ja coś wtrące. Mam 166 2002r 3.0 z niskim przebiegiem, zrobionym rozrządem, zawieszeniem, hamulcami. Czasem myślę o sprzedaży, bo po głowie chodzą inne pomysły, ale.. Czy to ma sens? 166 jest dosyć ciekawym samochodem, chociaż wg mnie gorzej wykonanym niż 164. Nie mam w niej lpg i gdybym miał nią jeździć na codzień to by cienko było.. ;-)

    Ale do czego dąże.. Piszecie że za 12-17 tys ciężko kupić 166, a ja myśle że jakbym swoją za 13-14 wystawił to nikt by nawet nie zadzwonił.

    Ciekawi mnie jak będą wyglądały ceny 166 za 5-10lat

    155

  8. #38
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arek Zobacz post
    Ja coś wtrące. Mam 166 2002r 3.0 z niskim przebiegiem, zrobionym rozrządem, zawieszeniem, hamulcami. Czasem myślę o sprzedaży, bo po głowie chodzą inne pomysły, ale.. Czy to ma sens? 166 jest dosyć ciekawym samochodem, chociaż wg mnie gorzej wykonanym niż 164. Nie mam w niej lpg i gdybym miał nią jeździć na codzień to by cienko było.. ;-)

    Ale do czego dąże.. Piszecie że za 12-17 tys ciężko kupić 166, a ja myśle że jakbym swoją za 13-14 wystawił to nikt by nawet nie zadzwonił.

    Ciekawi mnie jak będą wyglądały ceny 166 za 5-10lat

    Dokładnie tak jest jak piszesz. Damian miał na sprzedaż V6 FL, Qba miał. Wszystko w dobrym lub bardzo dobrym stanie. I co? Miesiącami się bujali.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Czasem mam wrażenie że bardziej opłaca się zaniedbać auto i sprzedać taniej. Niż robić wszystko jak dla siebie i sprzedać drożej - bo nikt nie kupi.
    Miałem 147jtd z 2003 roku. Samochód kupiłem po kolizji. Wymieniłem rozrząd, zrobiłem zawieszenie przód, oczywiście wymieniłem elementy pokolizyjne - i głupi byłem bo szukałem nowych oryginalnych. Przez miesiąc 0 telefonów, tylko maile z propozycją zamiany, a ja sprzedać chciałem bo jednak diesel to nie dla mnie.. ;-)

    155

  10. #40
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    30 na stół i za dwa tygodnie jest idealna 166 2.5 FL z symbolicznym przebiegiem, 55 i jest 3.2 TI - oglądałem ostatnio w IT.
    Panowie - auta są, tylko inwestorzy to cienkie bolki i chcą na krzywy ryj, za pół darmo coś fajnego dostać.
    A jak czytam mitomanów, co tu wklejają 3.2 TI po opłatach za mniej niż 20 tys. to nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.
    A przed liftem? 3.0 w full opcji? I pytam całkiem serio bo może zamiast inwestować ostrzej w Paskudę odłożę kasę na takie idealne V6. Kwestia 3-4 miesięcy, może mniej jak się uda sprzedać obecną.

    Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory