Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #7041
    Użytkownik Znawca Avatar Pucek-159
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Białobrzegi/WBR
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    1,320

    Domyślnie

    W 159 była szerokość 255?
    Chyba nie
    2013-2019 - 06' AR 159 1.9 JTDm 8v - Grigio Titanio
    2019-2020 - 08' Fiat Nuova Bravo 1.9 JTDm 16v - Rosso Maranello
    2020-2022 - 11' AR Giulietta Sportiva 2.0 JTDm powered by @sdero - Rosso 8C Competizione
    2022- ... - 10' AR Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBI - Rosso 8C Competizione

  2. #7042
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Jest tu jakiś cfaniak?

  3. #7043
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArcoMancino Zobacz post
    Podobno auta seryjnie wyposażone w runflaty maja tez odpowiednio zestrojone pod nie zawieszenie. Zatem po zmianie opon z runflat na zwykle zawieszenie okazuje się zbyt miękkie i zmienia się prowadzenie auta. Podobno.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Masz rację. Znowu wracam do BMW , ale z doświadczenia wiem, że 3er lepiej się prowadzi na runflatach niż zwykłych. Właśnie przez usztywnione boki opon auto tak nie "plywa" w zakrętach.
    Raz też miałem przebicie takiego runflata i po dojechaniu na najbliższy parking musiałem wzywać lawete, bo z opona nic nie dało się zrobić (zestaw naprawczy nie pomógł)... Ogólnie ich nie lubię (halas, twardosc, cena) i jeśli nie trzeba to kupuje zwykłe, ale rzeczywiście BMW jest "projektowane" typowo pod runflaty.
    Tutaj pewnie będzie podobnie skoro wszystkie wersje mają runflaty w standardzie.
    Pozdro,
    Bartas

  4. #7044
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pucek-159 Zobacz post
    W 159 była szerokość 255?
    Chyba nie
    Przecież 255 to tylko opcja do tyłu w wersji Q. Czytajmy dokładnie...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał ArcoMancino Zobacz post
    Podobno auta seryjnie wyposażone w runflaty maja tez odpowiednio zestrojone pod nie zawieszenie. Zatem po zmianie opon z runflat na zwykle zawieszenie okazuje się zbyt miękkie i zmienia się prowadzenie auta. Podobno.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Nic podobnego
    Jeśli nawet auta mają RFT seryjnie to nie ma tutaj ingerencji w zawieszenie. Wrażenie twardości wynika z budowy opony.
    Osobiście nie polecam na drogi z licznymi nierównościami. Zresztą opona RFT nie tylko jest twardsza ale i cięższa. Większa masa nieresorowana w połączeniu ze słabą jakością dróg to krótsza żywotność zawieszenia, łożysk a i komfort traci na tym dużo.

    Takie rozwiązanie w Giulii jest raczej podyktowane brakiem zapasówki w niektórych lub w większości wersji. Plusem jest też fakt, że kierowca czuje wtedy lepiej nierówności na drodze a boczna ściana mniej pracuje i auto jest bardziej stabilne. Tylko, że to można też uzyskać montując inne opony HP bez RFT.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał mks Zobacz post
    w 159 jest tak wysoki profil i runflaty ?
    Profil praktycznie ten sam. A RFT nie masz w każdej wersji Giulii. To nie wymóg. Jak założysz inne o podobnych parametrach to też będą się toczyć bardzo skutecznie i mogą nawet polepszyć minimalnie pewne osiągi.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 03-05-2016 o 12:12

  5. #7045
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Przed chwila mialem telefon od dealera AR w Amsterdamie. Giulia z 200 konnym benzyniakiem 39.500 euro..



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #7046
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Przed chwila mialem telefon od dealera AR w Amsterdamie. Giulia z 200 konnym benzyniakiem 39.500 euro..



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Cena w Niemczech ma być poniżej 39 tys. Ale to tylko wynika z porównania cen wersji z Diesel'em.

    Jako ciekawostkę podam tylko, że np BMW 320i sedan (184 KM i najtańsza opcja) kosztuje w Polsce 144 tys. a w Holandii ten sam kosztuje około 179 tys. Porównywałem z grubsza listę wyposażenia i nic szczególnego poza krajem zakupu nie rzuciło mi się w oczy.

    Gdyby Giulia była u nas jakieś 25-30 tys tańsza to było by fajnie. Ale podejrzewam, że poniżej 150 z tym silnikiem nie zejdą.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 03-05-2016 o 18:29

  7. #7047
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    135

    Domyślnie

    Jest już oficjalny konfigurator autka na włoskiej stronie AR.
    http://carconfigurator.alfaromeo.com...a/default.aspx
    Ceny startują od 35,5 tyś € za 150 KM diesla ...

  8. #7048
    Użytkownik Świeżak Avatar animek3
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    166 FL 3.0 ZF
    Postów
    97

    Domyślnie

    180 konny dieselek rozpedzi to autko do setki juz w 7.2s
    AR 166 FL 3.0 V6 220KM 2003r.
    AR 147 QV Q2 Blu Montecarlo 1.9 jtd 150KM 2008r.

  9. #7049
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    150 KM ma już 400 Nm i rozpędza ją w 8 sek Jak patrzę na spalanie to boję się, że ktoś popełnił błąd w druku... Poza miastem 3,5L/100! Ale w sumie skoro 2,2 z automatem waży tyle, co 156 berlina z benzynowym silnikiem 2,0 a zastosowano w nim dużo lepsze rozwiązania techniczne, to nie ma się co dziwić osiągom.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 03-05-2016 o 21:19

  10. #7050
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    Z wózkiem w Mustangu faktycznie może być problem, ale dwójka dzieci z tyłu spokojnie wejdzie
    Moich dwóch chłopaków na pewno chętniej wsiadłoby do Mustanga niż do Giulii
    taka ciekawostka - mustang ma większy bagażnik niż 159 sedan Ciekawe cz dzulia będzie miała wiekszy?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Falarek Zobacz post
    Ciekawe czy akumulator w bagażniku jak w BMW
    I w jaguarze i chyba w wiekszosći aut rwd...

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory