Aku AGM nie mogą się grzać, dlatego wędrują do bagażnika.
pzdr, tadzikpl
Aku AGM nie mogą się grzać, dlatego wędrują do bagażnika.
pzdr, tadzikpl
W 166 też aku było w bagażniku, też mi sensacja.
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
Dla porownania:
Podstawowa BMW 3, 150 konny diesel, w manual 36000 euro (wloski konfigurator). Czyli Giulia bedzie minimalnie tansza niz BMW 3 i lepiej wyposazona.
AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!
Do podstawy w Alfie trzeba doliczyć jeszcze 2000 euro za felgi 17tki i Biksenony, żeby był samochód do jazdy ale bez bajerów.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Na omniauto.it (http://www.omniauto.it/magazine/3794...zi-concorrenza) jest porównanie z C-klasą, BMW, Audi i Jaguarem oczywiście na rynku włoskim. Mercedes i Jaguar są znacząco droższe, Audi i BMW na podobnym poziomie, ale Alfa jest lepiej wyposażona (chociaż A4 ma ksenony na wyposażeniu) w wszelkiego rodzaju asystentów, w których w konkurencji trzeba dopłacić.
Jeżeli chodzi o wersję QV to ona jest znacznie tańsza od podobnego mocowo AMG C63 (cena zaczyna się od 90k euro), M3 jest słabsze (431 koni) ale w podobnej cenie, Audi i Jaguar nie ma na razie zbliżonego mocowo modelu.
Mówiąc szczerze nie wygląda to źle, jest na pewno taniej od niemieckiej konkurencji.
Po aferze "spalinowej" to następną będzie afera "zużyciowa" - konia z rzędem temu, kto jest w stanie uzyskać spalanie podawane obecnie przez jakiegokolwiek producenta![]()
Witam
Według instrukcji:
Wersja 150 ma 8,5 s do 100 km/h
Wersja 180 ma 7,5 s.
Prędkość 220 oraz 230 km/h.
Masa pojazdu 1374 kg.
Co ciekawe zbiornik paliwa jedynie 52 litry
Ja jestem ciekaw ile ludzi (nie fanów alfy) wybierze nową Gulie kosztem któregoś auta z wielkiej 3 jeśli ceny są zbliżone.
Wg mnie to będzie niski %,jednak mentalność ludzi weźmie górę(mimo lepszego wyposażenia w standardzie) i mało kto zdecyduje się na Alfe w klasie premium mając do wyboru niemiecki zaciąg będący od lat w klasie premium.
Sam czekam na auto w Polsce z silnikiem 2.0 280 koni i q4 i jego cenę bo zmiana auta za 9 m i myślę ze wrócę do alfy jak będą rozsądne ceny.