Sory ze z innej beczki, ale interesuje mnie czy ktokolwiek widział jakiekolwiek testy 166 ? nigdzie nie mogłem znalezc a ciekawy jestem jak wypada.
Sory ze z innej beczki, ale interesuje mnie czy ktokolwiek widział jakiekolwiek testy 166 ? nigdzie nie mogłem znalezc a ciekawy jestem jak wypada.
spokojnie , też jeździłem 156SW choć wiedziałem jak się składa - dzięki temu jeździłem ostrożniej ...konstrukcyjnie w 156 szału nie ma i trzeba się z tym pogodzić - ma za to dużo innych plusów
generalnie rzecz biorąc auta w tym segmencie z tamtego okresu czasu miały podobne parametry wytrzymałościowe,konstrukcja stref zgniotu była jednakowa dla wielu marek...
owszem AR ma miękki przód,nie raz się spotkałem z sytuacją że po lekkiej stłuczce trzeba było naciągać skoszony przód auta.
moja druga ulubienica...
156 po wypadku może wyglądać np tak jak powyżej więc na podstawie linku z początku wątku nie ma co roztaczać jakiś czarnych wizji. Auto konstrukcyjnie ma już ponad 10 lat więc nie spodziewajmy się cudów. Alfa z linku zmielona znacznie ale to wina prędkości.
Został przywołany Golf jako niezniszczalny pojazd. Ale zderzył się z fiestą która była mniejsza i ciekawe jak ona wyglądała w starciu z cięższym golfem? Bo sam golf może wyglądać tak:
a zderzył się jak widać z mniejszym motorem. Więc na podstawie jednego zdjęcia i przypadku nie ma co oceniać auta.
Ale Panowie, alfa 156 jest konstrukcją z 1996 roku, pierwsze egzemplarze wyjechały
na drogi w 1997 bodajże. Czego się spodziewacie po samochodzie sprzed 12-13 lat?
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
do tego sztywność nadwozia zmniejsza się z wiekiem pojazdu
A na poprawienie humoru to naprawdę śmieszne ,,ALFA I OMEGA,, A zdkęcia ku przestrodze lepiej obejrzeć pzdr.