Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Wystarczy kupic ori wersje za cale ok 50e i nigdy nie bedziesz mial problemow![]()
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja mam swojego od 5 lat i ciagle najnowsza wersje.
Splacil sie juz chyba z 100 razy![]()
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Panowie jest jakiś interfejs pod MES'a który przy większej ilości logowanych parametrów nie będzie miał próbkowania co 3s? ELM BT przy 6 parametrach odświeżanie co 3s, VAG KKL co niecałe dwie co i tak imo jest za dużo jak na logi dynamiczne.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Czyli po prostu ten typ tak ma. Nic trzeba logować z góra 3 parametrami![]()
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 17-05-2016 o 21:47
Dokładnie.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF