Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #7391
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,465

    Domyślnie

    Cytat Napisał adamku111 Zobacz post
    Andrzejsr zdaje sobie z tego sprawe, jest grupa ktora wypatruje Alfy, obawiam sie jednak ze tych niezdecydowanych i/lub kierujacych sie ekonomia Mazda moze odebrac Alfie.
    A to tak, ale Alfa jest dość klarownie przedstawiana po co i na co jest, to chyba im na niezdecydowanych nie zależy.

  2. #7392
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał adamku111 Zobacz post
    Andrzejsr zdaje sobie z tego sprawe, jest grupa ktora wypatruje Alfy, obawiam sie jednak ze tych niezdecydowanych i/lub kierujacych sie ekonomia Mazda moze odebrac Alfie.
    Kierujący się ekonomią nie będą patrzeć w stronę Giulii. Przecież od samego początku wiadomo w jaki segment celują: BMW 3, Audi A4, Jaguar XE – to mają być bezpośredni konkurenci Giulii. Dla kierujących się ekonomią FCA ma Fiata Tipo.

  3. #7393
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    IMO Giulia ma szansę zrobić szał na rynku jeśli tylko spełni kilka warunków, awaryjność jak Opel 159, prowadzenie, wykonanie. Jeśli tylko sprzeda się trochę tych aut i właściciele będą chwalić to zaraz ruszą do salonów Ci którzy jeżdżą czymś z trójcy niemieckiej tylko dlatego że nie było nic innego do wyboru, a takich osób wbrew pozorom też jest sporo.

  4. #7394
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    SY
    Auto
    Julietta
    Postów
    137

    Domyślnie

    Andrzejsr, ale jezeli chcemy cieszyc sie marka, to musza sprzedac Giulie tez tym ktorzy sie wahaja, nie stac Alfy na bycie marka niszowa vide Saab.

    Wojtekf FCA moze celowac ale czy trafi? Do tego klienci "premium" kieruja sie ekonomia w takim samym, jak nie wiekszym stopniu niz klienci "mniej-premium".

  5. #7395
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    Cennik:

    Załącznik 201343

    10k za automat...


    Kilka rzeczy z wyposażenia dodatkowego:

    Alu 18’ Luxury/Veloce – 6.400/4.400
    Lakier metalizowany – 4.000
    Lakier 3 warstwowy – 9.500
    Łopatki do automatu – 1.400 (!)
    Navi 6,5’ – 5.000
    Navi 8,8’ – 10.000
    Skóra – 8.500
    Szklany i elektryczny dach – 7 .500
    Czujnik parkowania przód-tył – 3.200
    Ksenon 25W/35W+AFS (to w jakimś pakiecie jest) – 5.700/7.000

    Mam nadzieję, że jednak będą jakieś rozsądne pakiety, bo pojedyncze opcje porażają cenami.
    W BMW za automat dopłacasz 9500, za czujniki też sobie liczą 3 kafle, za nawi 7k lub za lepszą jakąś niecałe 11, także ceny jak dla mnie są bardzo podobne.
    A dodatkowo za 140 tysięcy dostajemy 2-litrowego diesla który ma 150 koni, które są niczym w porównaniu do tych z Alfy.

    - - - Updated - - -

    Mowa o 3er, ofkors.

  6. #7396
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Dokładnie, tak wyglądają auta premium.
    Podstawa tania, ale opcje drogie. Dlatego dla mnie zawsze bez sensu jest mówienie, oo panie bo za 130k PLN zamiast Mondeo, czy Insignii, czy innej Mazdy to już mam 318d, albo A4.. I co z tego, jak golizna, że aż boli
    Bierzesz bazę za 150k PLN, ale jak chcesz wyjechać z salonu z czymś więcej i poczuć to 'premium' to zostawiasz jeszcze ekstra 50k PLN.
    Pozdro,
    Bartas

  7. #7397
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał adamku111 Zobacz post
    Wojtekf FCA moze celowac ale czy trafi? Do tego klienci "premium" kieruja sie ekonomia w takim samym, jak nie wiekszym stopniu niz klienci "mniej-premium".
    Ja nie wiem czy trafi, na razie Tipo zbiera przychylne recenzje.
    Reguły kierowania się ekonomią w klasie premium są nieco inne, tam klient nie będzie jęczał, że coś go kosztuje dodatkowo 5, 10 czy 50 tysięcy, taka jest cena indywidualizacji samochodu i zaspokojenia swojego „premium” ego

  8. #7398
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16V Alfa Romeo 147 1.9 JTD
    Postów
    240

    Domyślnie

    Temat prosty - cena bazowa niższa a ceny opcji wyższe. W Italii ksenon 35 wat kosztuje 1200 euro, felgi 18 - 1000 euro. Ciekaw jestem jak będą kosztować pakiety w Polsce...

  9. #7399
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Ktos tu pisał o tym ,że mazda moze zabrac klientów alfie: sam stoje przed takim wyborem i sam przychylam sie ku mazdzie,choc jeszcze nie jezdziłem giulia.

    Max wersja sky passion mazdy 6 z 2.2d automatem i max wypasem to 156 tys po rabacie,taka cene dostaje dzis u dielera. Co do Giulii,to narazie cieko obliczyc cene,bo nie ma pakietów,ale pewnikiem nie zrówna sie ona z ceną/wyposażeniem mazdy,trzeba liczyc + 15-20 k. Dostałem natomiast informacje,ale dla posiadaczy fiata lub alfy,ze gulia przewiduje upust 3 %. Sadze,ze cena alfy jeszcze pójdzie w dół,kwestia moze roku czasu.

    Powiem szczerze,ze ciezko zdecydowac sie na giulię,jezeli bierzemy pod uwage stosunek ceny/wygladu/wyposazenia. Fakt tez,ze mazda tak nie straci na wartosci.

    PS. NIe piszcze bredni o słabym wykonaniu mazdy,bo to przesada. Według mnie przedlift owszem w srodku był taki sobie,ale polift duzy plus. Lepiej jest niz w 159,a to juz poziom bardzo przyzwoity.

    W lipcu pierwsze egzemplarze Giulii beda juz w salonach.

  10. #7400
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków/Brzesko
    Auto
    Stelvio / 75
    Postów
    168

    Domyślnie

    rybak
    Ja spokojnie czekam początkiem przyszłego roku kończę leasing i liczę na jakieś wyprzedaże. Myślałem o powrocie do alfy ale za ta kasę można przebierać w autach w salonach.
    Ogólnie to tez uważam ze cena przegięta ,o jakieś 10-12%.Z ludzi nie fanów alfy jednostki wybiorą alfę kosztem 3 z Niemiec(to moja opinia tylko i obym się mylił)Zobaczymy tez jakie będzie można wywalczyć rabaty bo w alfie rabaty rzędu 15-20% można było ugrać może nie na początku produkcji ale już po roku takie dawali.

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory