Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #7581
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    Anderson, chyba nie ogarniasz, że auta się nie kupuje w tych czasach za gotówkę (bądź jednym przelewem), tylko płaci się w ratach leasingowych (albo kredytowych). Trochę to inaczej wtedy wygląda... Zrób sobie symulacje z podstawowych kalkulatorów.
    Oczywiście suma sumarum wyjdzie więcej, ale rozłożone na raty nie wygląda strasznie.
    ... a żyje się raz!
    Weź hipoteczny, tak na 35 lat, wyjdzie rata, jak za Pandę. A co, żyje się raz
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  2. #7582
    Użytkownik Świeżak Avatar arteg83
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Lubaczów
    Auto
    156 SW 2.4 175KM - była, 156 SW 1.9 158 KM - była, S-Max 2.0 140KM - jest
    Postów
    191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pitero Zobacz post
    Napisał Anderson
    tak czytam wpisy z ostatnich dwóch dni....wielu kolegów podnieca się tutaj strasznie wysokimi cenami i udowadnia, że takie ceny własnie są słuszne...
    ja pierwszy raz widzę klientów, którzy się cieszą, że za towar muszą zapłacić worek kasy...
    no owszem, od pewnego poziomu zarobków i fortuny takie rzeczy mają znaczenie ale alfa romeo ma chyba nie zadowalać garaże szejków i róznych Kulczyków ale chce sprzedawać rocznie pół miliona pojazdów.

    No ale ok, cieszmy się, że będzie drogo. Ja se nawet szampana odpalę. Takiego drogiego. Z Francji.
    Cześć KRS.
    Hahahah dobre
    Vectra B 93' 1.6 75 KM - była
    Honda Accord 99' 1.8 136 KM - była

    156 SW 05' 2.4 175 KM - R.I.P

    156 SW 05' 1.9 158 KM - była
    Ford S-Max 07' 2.0 140KM - jest


    Zawsze są dwa uda. Uda się albo nie uda...

  3. #7583
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Byłą 156 TS, GT 1.9 z wiruskiem :),jest 166 3.0 FL
    Postów
    844

    Domyślnie

    Jak widać w Polsce niemiecka trójca ma się dobrze.Jesli inny samochód nie kosztuje dwa razy mniej niż Audi, czy BMW to oznacza że jest za drogi

  4. #7584
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Tak patrzac jeszcze na ceny nowej alfy i biorac utrate wartosci powiedzmy 50% po 3 latach ,to nasze forum zostanie na kilka lat zamrozone ,bo nie przewiduje,by nawet po 4 latach pojawil sie wysyp giulii na forum,ale moge sie mylic.
    Po 4 latach zas 156 beda chodzily za bezcen,159 niewiele wiecej tak samo giulietty. Trudno bedzie przecietnemu forumowiczowi od tak dolozyc 60- 80 tys do ceny swojej alfy staruszki. Wnioski nie rysuja sie kolorowo. Wraz z nastaniem nowego modelu,spolecznosc marki rowniez ulegnie duzemu przetasowaniu.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 24-05-2016 o 18:49

  5. #7585
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    Idziesz do Audi- masz w klasie A4 sedan cabrio kombi, A5, Modele usportowione S4 S5 i paleta RS- co oferuje Giulia? Jedno nadwozie - to nie ten wiek- bida i tyle.
    Człowieku, czy Ty ogarniasz, że to PIERWSZY MODEL z nowego otwarcia? Audi wszystkie modele wypuściło na raz?
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 25-05-2016 o 20:31 Powód: Off Topic

  6. #7586
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    Weź hipoteczny, tak na 35 lat, wyjdzie rata, jak za Pandę. A co, żyje się raz
    I za 35 lat sprzedać Giulię jako stan kolekjonerski

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    No to pułapka, bo "się wydaje" że to mniej, ale jest "do wydania" łacznie więcej.
    A kto napisał, że mniej?
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  7. #7587
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    406

    Domyślnie

    Parę dni temu zadałem pytanie, ale nikt z narzekających na cenę Giulii na nie nie odpowiedział

    ILE MIAŁA BY KOSZTOWAĆ GIULIA, ŻEBYŚCIE NIE NARZEKALI, ŻE JEST DROGA ?

    a co do Bravo - jeździłem i uważam, że w kwestii prowadzenia, jakości wnętrza, stylistyki jest lata świetlne za Giuliettą. Mimo, że mi się bravo podobało zanim wyszła Giulietta i kiedyś prawie kupiłem

    a co do stosowania części czy produkowania modeli pokrewnych konstrukcyjnie to jakoś nikt nie marudzi, że Cayenne to Touareg z innym znaczkiem i ludzie jakoś płacą dużo większą cenę za znaczek. Ciekawe jak się będzie sprzedawała Mazda MX-5 ze znaczkiem Fiata, bo moim zdaniem wersja Fiata jest dużo fajniejsza

  8. #7588
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Co do ceny Giulii uważam że jest db skalkulowana podobnie jak pakiety ale jeden warunek - Alfa MUSI zrobić OGROMNY skok jakościowy bo inaczej będzie po wielkim wooow kolejne rozczarowanie.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 25-05-2016 o 20:30 Powód: Off Topic

  9. #7589
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    W czasie gdy Wy się "strzelacie na szable drewniane" następują małe zmiany w FCA...
    Harald Wester będzie zastąpiony przez Reid'a Bigland'a
    Swoją drogą ciekawy z niego człek. Jak nie można było uzyskać żadnych informacji z FAP na temat 4C lub Giulii to najwięcej nowinek dostawałem między innymi z jego biura...
    Jak widać wysoka pozycja nie przeszkadzała w kontaktach z maluczkimi

    Siergiej tłumaczy tę zmianę w dość lakoniczny sposób. Czyli, że niby nastąpiła w związku ze zmianą podejścia (na poważniejsze?) do marki AR i Maserati.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 24-05-2016 o 22:54

  10. #7590
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    No to pułapka, bo "się wydaje" że to mniej, ale jest "do wydania" łacznie więcej. I zarobić - trzeba na to prawdziwe więcej , a nie wydające się mniej więc - tu godzinkę dłużej popracować, tam w sob/niedz, dyżurek jeden, drufi itd itp - więc mieć po troszku mniej czasu swojego czyli mniej "raz żyć" . Sprzedać o to "więcej wydać" trzeba więcej swojego czasu. Czy warto hmm .
    Czy raty takie, czy śmakie - żeby to czy inny zakup był przyjemny, to po prostu nie może wpływać w jakikolwiek sposób na dotychczasowe życie. A bo to tylko kilka stówek wyższa rata miesięczna. Ale jeśli to zmusza do większego wysiłku, większego nakładu pracy czy oszczędnosci na innych polach - to coś na co nie bardzo nas stać. Lub pasja, czy opętanie Ale trudno o pasji mówić w przypadku wozu komercyjnego, jeszcze nie mogącego w zaden emocjonalny sposób przemawiać.
    Tak że ostrożnie z tym że nie wyfgląda strasznie bo tylko kilka stówek więcej czy tak samo ale " roczek" więcej.
    Andrzej kiedyś siedziałem to i liczyłem. Wyszło mi tak:

    1. Kupujesz (nie ważne jaka forma finansowania) masz więcej kosztów stałych, czyli więcej pracujesz.
    2. Kredyt kontra leasing.
    Tu nie ma co dyskutować, masz firmę tylko leasing w szczególności przy takich cena aut.
    Kredyt można rozważać do 20tyś euro za auto a i tak to głupota.
    Leasing idzie w całości w koszty prowadzenia działalności, więc ratę teoretycznie możesz mieć kosmiczną.

    3. Leasing daje koszt bezpośredni do firmy czyli płacisz mniej podatku i tu jest najważniejsza rzecz, a propos leasingu!

    4. U mnie zakup Mazdy w leasing ze stałym kosztem uzyskania przychodu jako rata to na koniec 89% ceny fakturowej auta (płacę mniejszy podatek)

    5. Leasing tylko z GAP fakturowym przez cały okres leasingowania auta. GAP jest wypłacany do 100tyś złotych max. więc żeby nie stracić w razie "W" cena auta nie może przekroczyć 200-220tys za nowe. Jeżeli droższe to zaczyna się tracić przy szkodzie całkowitej w 3 roku. (wartość auta 3letniego +100tyś) do ceny fakturowej.

    6. Jeżeli brać Julkę to tylko w leasing na firmę.

    7. Leasing z GAP fakturowym - prywatnie czy w kredyt nigdy tak nie ubezpieczysz samochodu.

    Takie są moje przemyślenia.

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory