Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 44

Temat: [146] Obroty

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzyśko Zobacz post
    Problem nie wystepuje ciagle ale raz na jakis czas, czasami bywa tak ze jak gdzies jade w dluzsza trase to przy kazdym dojezdzaniu do skrzyzowania obroty faluja a nieraz jest tak ze poprostu sie nic nie dzieje. Denerwujace jest to ale juz mi sie skonczyly pomysly jak to mozna naprawic.
    u mnie jest podobnie... zastanawiam sie czy to nie kwestia temp. bo u mnie zima obroty stoja jak zyleta w miejscu a jak tylko robi sie cieplej (20stopni) faluja jak szlone:/

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    no to wzialem sie dzisiaj do czyszczenia przepustnicy i krokowego...

    po zlozeniu wszystkiego do kupy odpalilem, poczekalem az wentylator sie wlaczy..
    jednak kiedy chcialem jechac przy ok 1500obr przy wciskaniu gazu szarpie jak cholera tak ze nie da sie jechac i zapala sie marchewa...

    jaka moze byc przyczyna?

  3. #33
    thing
    Gość

    Domyślnie

    uuu... to mnie zmartwiłeś, ja jutro swoją będe odpalał po czyszczeniu bo dopiero jutro dostane uszczelke od krokowego.

  4. #34
    Administrator weteran Maniak resoraków Avatar Krzyśko
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kuryłówka
    Auto
    159 SW 1.9 JTS 2006r., 147 1.9 JTD 2004r.
    Postów
    958

    Domyślnie

    Najprawdopodobniej błąd przepustnicy lub krokowca bo został odpięty, ja dzisiaj bylem na kompie, marchewa nie świeciła ale błąd był a przepustnice czyściłem już kupe czasu temu.
    159 SW 1.9 JTS 16V 2006r.
    147 1.9 JTD 8V 2004r.

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzyśko Zobacz post
    Najprawdopodobniej błąd przepustnicy lub krokowca bo został odpięty, ja dzisiaj bylem na kompie, marchewa nie świeciła ale błąd był a przepustnice czyściłem już kupe czasu temu.
    a te szarpanie tez u Ciebie wystepowalo?

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    bylem w aso, podpiecie pod kompa 85zl
    diagnoza: silownik biegu jalowego zablokowany (my na to mowimy silniczek krokowy co jest bledem)
    koszt nowego: 684,22zl :/
    z tym ze mechanior stwierdzil ze nie daje 100% pewnosci ze to jest tylko silownik...
    zaczal cos mowic ze caly modul (mysle ze razem z przepustnica) kosztuje w granicach 2800zl :| ugiely mi sie kolana w tym momencie...

    ale swoje zrobil reset parametrow adaptacyjnych i diagnoza trafna ze to ten silownik, jak wracalem marchewa sie nie swiecila ale dalej szarpalo...

    mowie sobie, nie cholera!!! elektroniki nie ruszalem to musi byc cos mechanicznego!!!
    jeszcze raz rozkrecilem wszystko i poprawilem zebatki w tym tzw. silowniku!!!
    efekt: zaoszczedzilem minium 648,22zl
    bella smiga az milo, obroty-zyleta

    mechanior mowil tez o tej srubce przy przepustnicy, ze jest ruszona i ze bardzo ciezko bedzie to wszystko ustawic...

    tak ze mam mieszane uczucia co do aso, obsluga calkiem wporzadku, diagnoza w zasadzie prawidlowa, tylko ze oni sie nie zastanawiaja, kupuj nowe a moze pomoze:/

  7. #37
    thing
    Gość

    Domyślnie

    gonzo, o jakie zębatki chodzi? Opisz konkretniej o co chodzi

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    jak odkrecisz silniczek krokowy od przepustnicy i otworzysz plasikowa czarna obudowe silniczka...
    bedziesz mial dwie polowy, gorna z elektornika i zembatka (sr ok.1,5cm) i dolna z zebatka slimakowa na "walku" silniczka, skladajac to do kupy musza sie spasowac i wejsc w siebie inaczej sie zblokuja...
    problem polega na tym ze jak chcesz zlozyc 2 polowy w calos to nie widac czy zebatki sa doprze spasowane...

    po tym wszystkim juz bym tego nie rozbieral, silniczek jest szczelnie zamkniety i czysciutki
    u mnie tylko troche sratego smaru bylo wydaje mi sie ze nie mialo to wplywu na dzialanie...

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    bylem w aso, podpiecie pod kompa 85zl
    diagnoza: silownik biegu jalowego zablokowany (my na to mowimy silniczek krokowy co jest bledem)
    koszt nowego: 684,22zl :/
    z tym ze mechanior stwierdzil ze nie daje 100% pewnosci ze to jest tylko silownik...
    zaczal cos mowic ze caly modul (mysle ze razem z przepustnica) kosztuje w granicach 2800zl :| ugiely mi sie kolana w tym momencie...

    ale swoje zrobil reset parametrow adaptacyjnych i diagnoza trafna ze to ten silownik, jak wracalem marchewa sie nie swiecila ale dalej szarpalo...

    mowie sobie, nie cholera!!! elektroniki nie ruszalem to musi byc cos mechanicznego!!!
    jeszcze raz rozkrecilem wszystko i poprawilem zebatki w tym tzw. silowniku!!!
    efekt: zaoszczedzilem minium 648,22zl
    bella smiga az milo, obroty-zyleta

    mechanior mowil tez o tej srubce przy przepustnicy, ze jest ruszona i ze bardzo ciezko bedzie to wszystko ustawic...

    tak ze mam mieszane uczucia co do aso, obsluga calkiem wporzadku, diagnoza w zasadzie prawidlowa, tylko ze oni sie nie zastanawiaja, kupuj nowe a moze pomoze:/
    Trzeba było się zapytac w tym ASO czy nie można zaokrąglić tego wszystkiego do równych 3.000 zł, bo nie lubisz się rozdrabniać Tak na poważnie dobrze, że poradziłeś sobie sam, bo ładnie by Cię naciągneli - pomyśl tylko ile paliwa będziesz miał za tą kasę. W ASO szukają jeleni - kumplowi w sienie niedawno chcieli połowę silnika wymieniać a pan Henio zza rogu zrobił za flaszkę. Co do nazwenictwa samego silnika krokowego masz rację w ASO określają go mianem regulatora biegu jałowego.
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

  10. #40
    thing
    Gość

    Domyślnie

    dzięki gonzo jade właśnie robić swoją belle
    niestety nie mogłem dostać nigdzie uszczelki od krokowca więc narazie będe musiał się zadowolić zwykłym

    i już po alfa odżyła! Nie muli i ciągnie tak jak trzeba
    Ostatnio edytowane przez thing ; 20-05-2009 o 17:49

Podobne wątki

  1. Obroty do 3 tyś w w 166 2.4 jtd 20v
    Utworzone przez PinioSul w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-06-2015, 16:29
  2. obroty
    Utworzone przez september w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-06-2011, 17:35
  3. 156 1.9 jtd Obroty
    Utworzone przez papcio18 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-01-2011, 13:13
  4. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  5. Obroty
    Utworzone przez Bolo1990 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-02-2009, 16:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory