Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: usuwanie zbiornika podciśnienia

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
    Postów
    19

    Domyślnie usuwanie zbiornika podciśnienia

    witam, przeglądając internet natknąłem się na film na youtube opisujący usuwanie zbiornika podciśnienia/ akumulatora podciśnienia. Ten zbiornik w późniejszych latach został fabrycznie usuwany. Czy usunięcie tego zbiorniczka ma jakieś konsekwencje, minusy itp? Jest do niego wprowadzony również przewód podciśnieniowy sterujący zamykaniem dopływu powietrza podczas gaszenia silnika, za jego usunięciem również przestanie i on działać. Proste pytanie usuwać, czy nie? I dlaczego tak a nie inaczej


    tut jak to zrobić znajduje się na yt pod hasłem: Upgrade systemu podciśnienia układu turbosprężarki 1.9 JTDm , lub na forum pod tą samą nazwą.

  2. #2
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
    Postów
    19

    Domyślnie

    Ktoś się wypowie na ten temat?

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    ELW
    Auto
    159, 2.4 JTDm, 2006, sedan + 147, 1.9 JTD, 2001
    Postów
    54

    Domyślnie

    Sam jestem ciekaw ... A patrzyłeś może na forum Opla czy ktoś sie na ten temat wypowiadał ?


    Wysłane z ☎️

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar motodoktor1
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    RZESZÓW
    Auto
    ALFA 159 SW 2.4JTDm 210KM/250 KM by Weloo i 3200GT 2001 375KM V8
    Postów
    544

    Domyślnie

    Witam.Zamiast rozwazac minusy moze zastanowimy sie nad plusami..?Nie widze żadnych plusów wynikających z usuniecia....więc czy usuwasz wyrostek robaczkowy jak Cie nie boli?Osobiscie nie spotkałem sie z tym zagadnieniem i nie widzę korzyści z tego wynikających.Pozdrawiam

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    ELW
    Auto
    159, 2.4 JTDm, 2006, sedan + 147, 1.9 JTD, 2001
    Postów
    54

    Domyślnie

    http://forum.opel24.com/topic/73709-...19-cdti/page-2

    Tutaj trochę dyskusji ....


    Wysłane z ☎️

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar motodoktor1
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    RZESZÓW
    Auto
    ALFA 159 SW 2.4JTDm 210KM/250 KM by Weloo i 3200GT 2001 375KM V8
    Postów
    544

    Domyślnie

    Jako główny powód wymiany autor podaje "bo lubiały się rozszczelniać".....osobiście jestem zdania żeby nie naprawiać czegoś co moze się zepsuć tylko to co sie zepsuło....Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Jeżeli Ci nie zależy na poprawnej pracy zaworu klapy gaszącej to sobie usuwaj. W nowszych JTD klapa sterowana jest elektrycznie i dlatego zbiorniczka nie ma.

    Jedno tylko wiedz: to nie jest upgrade tylko downgrade.

    Napisane z komóreczki!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

Podobne wątki

  1. 147 1,9 JTD 8V podciśnienia
    Utworzone przez Malizja w dziale 147
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 10-12-2014, 22:46
  2. Usuwanie rys
    Utworzone przez blower w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-05-2012, 07:52
  3. Wąż/Przewód podciśnienia AR GT 1.9 JTD
    Utworzone przez Metius w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-11-2011, 13:08
  4. [164] Czujnik podciśnienia 2.5 TD VM
    Utworzone przez Majkel w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-11-2009, 10:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory