To jeśli łożyska (piasty) kół są ok i same koła to może coś ze skrzynią biegów zaczyna sie dziać Może uda Ci się nagrać ten dźwiek?
To jeśli łożyska (piasty) kół są ok i same koła to może coś ze skrzynią biegów zaczyna sie dziać Może uda Ci się nagrać ten dźwiek?
Alfa w garażu cieszy niczym da Vinci na ścianie salonu
Nie da rady nagrać bo to nie jest na tyle głośne żeby na filmie było widać/słychać. To jest nawet dość trudne do pokazania na żywo ale udaje mi się choć muszą być dobre warunki drogoweAle jeśli ze skrzynią by się coś działo to dlaczego byłoby zależne od nacisku na prawą stronę? W prawo jak jest łuk to jest cisza.
Sprawdź czy nie "stoi" klocek. Wczoraj w ASO widziałem szukanie podobnego problemu - wibracja i szumienie - po podniesieniu wszystkie koła kręciły się cicho, dopiero hamowanie wprowadzało "bicie"tarczy (wibrację) i szumienie. Okazało się iż jeden klocek zablokował się w zacisku (przód).
Nie koniecznie, zablokowany klocek nie dotyka tarczy a "pracująca" druga strona powoduje odkształcenie tarczy. Mówię o zaciskach czterotłoczkowych. Tak więc nagrzewanie będzie minimalne ponad normę ale wystąpi wibracja i szumienie.
Sprawdź jeszcze łożysko podporowe na półosi prawej.