Witam ponownie. Zakladam nowy temat(admin prosze o wyrozumialosc, na dole link do pierwszego-rozwiazanego problemu.) Aha jjeszcze nie moge wklejac linkow(za mlody jestem) temat byl: pomocy brak mocy po wyczyszczeniu kolektora ssacego(1.9 jtdm 150) Wracam do tematu, bo problem powrocil. Jak wczesniej pisalem, po zaslepieniu egr (dzieki raz jeszcze black wolf) auto odzylo i zaczelo normalnie jezdzic, ale 2 tygodnie temu znow problem wrocil. Bez zdejmowania egr zamowilem zaslepki z blachy kwasoodpornej i bylem pewien ze moja partyzantka z blachy, dorobiona w garazu poprostu sie przepalila- przedziurawila i stad nawrot choroby. Niestety po zdjeciu egr blacha cala a to diabelskie ustrojstwo zalane olejem. Jak juz mialem to rozebrane to zalozylem oryginalna zaslepke, tylko teraz pytanie, co dalej robic? Czemu teraz znowu brakuje mocy do 2500 obr. Wskaznik turbo reaguje bardzo pozno- dokladnie tak jak przed zaslepieniem. Czyzby turbo umieralo? No i dlaczego ten olej tam jest? Widze ze jest tam jakas chlodniczka( podejzewam ze do schlodzonie powietrza z wydechu do wlotu) oraz odma ale czy odma moze podac az tyle oleju? Jezeli tak to czemu w tych odmach jest ten olej(az taka ilosc) prosze WAS drodzy forumowicze o pomoc bo juz powoli brakuje mi sil.