Kolor w pełnym słońcu jest tak piękny , że kierowcy Porsche zaczepiają mnie z nieśmiałym pytaniem gdzie go kupiłem. Niestety pojawiają się pogłoski, że mają wprowadzić podatek od drobinek połyskującej perły.
A wracając do tematu. Układ korbowo-tłokowy (dwumasa też) są "zabijane" przez nagłe uwalnianie dużej dawki momentu obrotowego. Szczególnie zabójcze jest to gdy dzieje się z niskich prędkości obrotowych. Jazda ze stałą prędkością i przyspieszanie z głową nie szkodzi silnikowi. Jazda , że zbyt niską prędkością jest też niewskazana ponieważ silnik nie wykorzystuje swojej bezwładności. Każdy kto bawił się maszyną polerską wie, że jej włączenie z gąbką na karoserii powoduje , że wyrwie nam ją z rąk. Tak samo dostają po tyłku korbowody, sworznie i panewki gdy nagle dodajemy gazu. Gdy maszynę polerską rozpędzimy i przytkniemy do karoserii nic nam już nie grozi.