Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 08-06-2016 o 11:54
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Kolejne porównanie z mazdą. Nie wiem czemu na siłę wszyscy próbują wcisnąć japońca do tego samego worka. Przecież to zupełnie inna liga. Już pomijając wyglad, jakość i wyposażenie, to ostatnio miałem okazję pojeździć nowiutką 3 z 2.0, i prowadzi się to tragicznie. Typowy dupowóz. W 6 zapewne jest tak samo.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Mądry i zdystansowany wpis.
Giulia zapowiada sie na swietne auto. Nowoczesne,bardzo modne,zadziorne,technologicznie co najmniej nie odstające,jak nie lepsze,a do tego szybkie i z nutą egzotyki. Tyle mozna na dzis dzien o niej napisac. Natomiast kwestia pozycjonowania cenowego jest najzwyklej w swiecie przesadzona. Rozumiem ,że technologia kosztuje,stworzenie od podstaw auta kosztuje,pozostaje jednak kwestia prestiżu i samego zaistnienia wśród najdrozszych w stawce. To auto powinno byc tansze przynajmniej 4-5 tys euro by móc zachecac potęjcalnych zainteresowanych niemieckimi liderami,tak by po dopasazeniu stac na równi cenowej z konkurencja,a jednak oferowac lepsze wyposazenie ,jak równiez osiagi. Giulia ma trudne zadanie bycia pionierem w nowym srodowisku aut luksusowych swojego segmentu,to tez powinna byc sprzedawana bardziej pod katem ilosci,a wiec i lepszej,konkurencyjniejszej ceny. Oczywiscie technologia ma swoje aututy,jak równiez osiagi,jednakze konkurentow jest wielu,a wszyscy oni sa lepsi,poniewaz juz maja swoja grupe klientów,o która alfa musi zaciekle walczyc.
Nie mówcie ,że ktos kto chce wydac 150-200 tys na auto,nie liczy sie z kazda "dyszką" tys plnów wiecej lub mniej ,bo to nie prawda. Auto autem,jednak to cena dyktuje warunki sprzedazy. Raz jeszcze podkreslam,to zaledwie segment D,nie zaden ultra luksus.
Piszecie o mazdach,ze to inna liga. Dobrze ,niech wam bedzie,tylko ile mazd widziecie na ulicach ? A przeciez kazda z nich kosztowała dobre 120-140 max 160 tys i w takim własnie pułapie cenowym winna znajdowac sie Gulia,by móc wypracowac pieniazki dla kolejnych projektów.
Ktos wczesniej porównywał cene oraz wypas 159 do giulii: pamietac nalezy ,ze technologia wraz z upowszednieniem tanieje i inny koszt wyposazenia był w roku 2007 i inny dzis,a przeciez kosmicznych rózniz w opcjonalnym wyposazeniu giulii wzgledem 159 nie widzimy.
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 08-06-2016 o 14:40
Weź pod uwagę drugi aspekt. Niemiecką trójcę kupuje dość snobistyczne towarzystwo. I niewykluczone, że ludzie nie kupowaliby 20 tys. tańszego samochodu, żeby słuchać: "Kupiłeś Giulię, bo nie było Cię stać na ...". Przy zbliżonych cenach można powiedzieć: "Kupiłem Alfę, bo mi się podobała / bo jest lepsza / bo Audi ma FWD / bo ..." i co tam chcecie sobie wstawić, ale nikt nie będzie cisnął, że to z braku kasy.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Radziu, forum jednak wie lepiej niż księgowi i marketingowcy ile to auto powinno kosztować![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS