Hej czy jest jakas metoda na wymianę drążka kierowniczego tak aby zachować zbieżność kół? Czy metody na liczenie liczby zwojów gwinta czy zastosowanie suwmiarki do mierzenia odległości "wkeęcenia" drążka mają jakikolwiek sens?
Hej czy jest jakas metoda na wymianę drążka kierowniczego tak aby zachować zbieżność kół? Czy metody na liczenie liczby zwojów gwinta czy zastosowanie suwmiarki do mierzenia odległości "wkeęcenia" drążka mają jakikolwiek sens?
Nie ma sensu bo producenci drążków nie zachowują identycznych długości i ilości zwojów gwintu.
MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl
Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer
W pierwszym odcinki 101 napraw gosc pokazywał na Alfie 156 jak ustawic zbieznosc za pomoca sznurka. Ale to tylko metoda na prowizoryczne ustawienie.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Tak, tak, jasne....
To jest metoda na w miarę spokojne dojechanie na geometrię po całkowitej wymianie zawiasu, żeby Cie do rowu za mocno nie ściągało
PS: Czekam z niecierpliwością na odcinek w którym pokaże, jak w prosty sposób wymienić w 156/147/GT gumy drążka stabilizatora z przodu, a nie tylko klocki w Civic'u![]()
MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl
Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer