Witam czy przy wymianie końcówek jest końieczne odkręcanie jakiś dodatkowych śrub itp czy wystarczy tylko śrube z drązka i zejdzie planuje sam wymienić i niechce jakiejś niespodzianki z góry dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam
Witam czy przy wymianie końcówek jest końieczne odkręcanie jakiś dodatkowych śrub itp czy wystarczy tylko śrube z drązka i zejdzie planuje sam wymienić i niechce jakiejś niespodzianki z góry dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam
Nie polecam samemu wymieniać bo poźniej nie ustawisz zbieżności i autko będzie prowadzało. Za zbieżność i tak będzie trzeba zapłacić a tak powinni niedrogo końcówki wymienić i zbieżność zrobić
P.S. liczenie obrotów końcówki mało daje![]()
nakrętka na drążku to raz,a dwa to nakrętka samej końcówki,jeśli puszczą to zrobisz to sam,ale jeśli będą oporne albo nie będziesz mógł wybić końcówki to i tak czeka Cię palnik,jeśli jednak ogarniesz temat bez palnika to wystarczy ustawić zbierzność za dwie dychy i możesz śmigać.
na drazku siedzi koncowka wkrecana z konta dodadkowa nakretka faktem jest ze nowa koncowka sama w sobie moze byc dluzsza itp wiec zbierznosc do bani ale rob sam bedziesz wiedzial . kolego jaki palnik ehhh dobry sciagacz do sworzni i nie ma sily ze nie wyskoczy . aha nie bij mlotkiem bo nic nie da .... albo jak masz sciagacz to zrobisz a jak nie to oddaj do kogos kto zrobi i ustawi zbierznosc . ps alfa strasznie zapieka sworznie ;D
Dobry młotek na wszystko pomaga. Jak końcówka to wywalenia to spokojnie możesz opukać łoże końcówki młotkiem i potem przez nakrętkę raz czy dwa mocniej uderzysz i wyskoczy. Szkoda zakładać nawet ściągacza, za dużo roboty.
Co do zbieżności po wymianie to nie takie hop - ustawić trzeba geometrię względem tyłu, przeważnie wystarczy tylko przód ustawić ale i z tym bywa różnie. Istota sprawy jest taka, że lepiej wymieniać więcej elementów zawiechy niż tylko końcówki, bo kasa za ustawienie geometrii i tak jest identyczna![]()
dokladnie kasowac luzy kolego na razps czy tak duzo roboty zalozyc sciagacz ?? wbijasz krecisz srubą sciagacza i cyk masz wywalony a mlotem walic , po drugie nie skuteczna operacja gdyz cala zwrotnica itp nie jest stabilna wiec nasza sila uderzenia idzie w piec .... :p
aaa dokladnie z drazka zdjac to tragedia czasami . fakt palnik i pot na czole ......
Fakt palnik nie raz bardzo pomaga ale trzeba to robić umiejętnie i fachowo bo można sobie uszkodzić inne elementy zawieszenia.
a czy powiedzmy po wyamianie końcówki jeżeli powiedzmy koło przy prostj kierownicy przodem bedzie schowane bardziej do srodka to możliwe by przy pełnym sskręcie coś o siebie ocierało jakies metalowe elemnty. pytam bo wymianiałem wczorja i dzisiaj całe zawieszenie wra z końcówkami i przy pełnym skręcie w prawao coś stuka, chrobocze tak jakby było niedokręcone, metel o metal.wszystko sprawdziłem i jest dokecone,wykluczam przegub gdyz przed robotą nic kompletnie nie było słychać...