Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #8121
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa
    Auto
    159 2.4 Q-Tronic 2009, Giulia MY24 Tributo Italiano
    Postów
    328

    Domyślnie

    Nie przy obecnym kursie dolara. [emoji14] Ale sam bym chciał tak kupić jak mówisz. Albo benzynę 200km w PL w leasingu ale to pewnie gdzieś za rok.

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

  2. #8122
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    145 1.4TS, 156 SW 1.8TS, 159 1.9JTS, GT 1.9JTD, Volvo V40 CC, Fiat 500, Giulia 2.0 200km
    Postów
    87

    Domyślnie

    Jezeli ten samochod ma odniesc sukces to nie mozna oczekiwac ze za 5 lat bedzie mozna go kupic w cenie uzywanego 3 letniego fiata 500, bo 30t potrafia kosztowac dobrze wyposazone bezwypakowe egzemplarze. Marki premium charakteryzuja sie tym ze trzymaja dobrze wartosc. Jak Giulia bedzie za 2 lata notowala duzy spadek wartosci za samochody uzywane to nie bedzie kupowana w salonach a marke AR zamkna na 4 spusty. Denerwuje mnie podejscie: poczekajmy na frajerow ktorzy kupia nowa i oczekiwanie ze za 3, 4 lata ktos mi ja odsprzeda za bezcen. Wlasnie to zgubilo saaba.

  3. #8123
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pawelek
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulietta 1.4 TB
    Postów
    264

    Domyślnie

    Cytat Napisał integrale Zobacz post
    Denerwuje mnie podejscie: poczekajmy na frajerow ktorzy kupia nowa i oczekiwanie ze za 3, 4 lata ktos mi ja odsprzeda za bezcen.
    Niepotrzebnie. Nie każdego stać na nówkę za 150+ k, a do podstawowych kanonów kultury osobistej należy nie ocenianie ludzi po zasobności portfela, ze szczególnym uwzględnieniem posiadanego samochodu. Kupowanie nowego samochodu klasy Giulii na pewno nie może być rozpatrywane w kategoriach czysto ekonomicznych, bo się po prostu, ewidentnie, nie opłaca.
    Jesteśmy na forum fanów / zainteresowanych AR, a nie grupie dyskusyjnej akcjonariuszy FCA, a takie głosy mocno sugerują sfrustrowanego sprzedawcę nie dowożącego wyniku.

  4. #8124
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawelek Zobacz post
    do podstawowych kanonów kultury osobistej należy nie ocenianie ludzi po zasobności portfel
    Przecież nie po zasobności portfela, a po logice myślenia było oceniane.

    - - - Updated - - -

    Jeśli ktoś się nastawia, że za 4-5 lat kupi Giulię za 30-40 tys to będzie zawiedziony. Chyba, że te lekkie uszkodzenia to po spotkaniu z tirem, ale takim autem to chyba nikt nie chciałby jeździć.

  5. #8125
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    145 1.4TS, 156 SW 1.8TS, 159 1.9JTS, GT 1.9JTD, Volvo V40 CC, Fiat 500, Giulia 2.0 200km
    Postów
    87

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawelek Zobacz post
    Niepotrzebnie. Nie każdego stać na nówkę za 150+ k, a do podstawowych kanonów kultury osobistej należy nie ocenianie ludzi po zasobności portfela, ze szczególnym uwzględnieniem posiadanego samochodu. Kupowanie nowego samochodu klasy Giulii na pewno nie może być rozpatrywane w kategoriach czysto ekonomicznych, bo się po prostu, ewidentnie, nie opłaca.
    Jesteśmy na forum fanów / zainteresowanych AR, a nie grupie dyskusyjnej akcjonariuszy FCA, a takie głosy mocno sugerują sfrustrowanego sprzedawcę nie dowożącego wyniku.
    Przepraszam bardzo ale w moim poscie nikogo nie ocenialem ale przedstawilem swoja opinie na tema oczekiwan cenowych co do uzywanych Giuli. A o kulturze osobistej swiadczy twoje ostatnie zdanie.
    I nie rozpartuje zakupu Giuli pod katem ekonomicznym jedynie uwazam ze nie mozna oczkiwac ze ktos odda ci dobry produkt za bezcen.
    Jakim jakosciowo produktem bylaby Giulia jezeli rynek po 4 latach wycenialby ja na 20% jej poczatkowej wartosci........Czyli samochod premium bylby wart mniej niz zwykly 4 letni kompakt. Rozumiem ze kupujac 4 letnia Giulie w cenie uzywanego Focusa bys sie czul ze jezdzisz sportowa marka premium godna rywalizacowania z BMW...?

  6. #8126
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Postów
    883

    Domyślnie

    Panowie to rynek wyceni to auto, nie wy. Choć Wy jesteście ułamkiem promila tego rynku, więc w sumie.....
    Nikt nie wie, co Gulia będzie warta, bo nikt na świecie nie jeździł nią dłużej niż parę miesięcy (rozumiem, ze testowe egzemplarze zapychają kilometry ale niczego się o tym nie dowiemy bliżej).

  7. #8127
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawelek Zobacz post
    Kupowanie nowego samochodu klasy Giulii na pewno nie może być rozpatrywane w kategoriach czysto ekonomicznych, bo się po prostu, ewidentnie, nie opłaca.
    To, czy się opłaca, czy nie, wycenia każdy indywidualnie. Albo ktoś woli dopłacić za możliwość osobistej konfiguracji, odbiór nowego samochodu w salonie, zero stresu związanego z kupnem samochodu używanego oraz gwarancję - to kwestia osobistych preferencji. Ja kupowałem i samochody używane, i nowe - zdecydowanie wolę kupować nowe, a czy w danym przypadku warto dopłacić, to już każdy decyduje sam.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Suzumushi Zobacz post
    to moja 155 to sie wypowiem ze nie ma co porownywac bo stoi na sprezynach eibacha ze sportpack'a
    Chyba coś pokręciłeś . Zwis przedni to odległość między przodem samochodu a przednim nadkolem - i zastosowane sprężyny nie mają na to raczej wpływu...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #8128
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    Audi s6
    Postów
    9

    Domyślnie

    W sobotę objechaliśmy z kolegą kilka salonów - szuka auta na koniec roku (leasing) Na koniec podjechaliśmy do Fiata w Katowicach, ulotki, broszury cenniki mają jak mi oznajmiła miła dziewczyna, natomiast Gulia ma być pod koniec czerwca, ale bardziej początek lipca. Do meritum - widzę że sporo osób zalicza już Gulię do marki premium i okej, ale nie można liczyć na to ze przy kupnie 4 letniej używki wyda się 30 klocków. Wg mnie nowe auta premium są dla pewnej określonej grupy ludzi, używane premium też nie są dla wszystkich, zwłaszcza w tych czasach gdzie serwis tych samochodów przyprawia o ból głowy. Jeżeli Gulia się przyjmie a mam nadzieję że tak będzie, to nie ma co ukrywać najwcześniej będę mógł ją kupić za 6-7 lat. Znajomy mocno rozważa znienawidzoną na forum Mazdę cena nowej fajnie doposażonej sztuki około 140K, chciałem mu pokazać Alfę ale na to musi poczekać jeszcze miesiąc. Co do salonu nie rozumiem po co zamykać auta (Jeep), Lancie jakby mogli to by wstawili za wiatę, a stojące i skrzypiące Mito (to samo auto oglądałem 7-8 miesięcy temu) odstrasza potencjalnych nabywców.

  9. #8129
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,466

    Domyślnie

    Mazda nie jest znienawidzona, wręcz przeciwnie - conieco Alfisti kupiło Mazdy. Raczej jest lubiana można powiedzieć. Jest bardzo rozsądnym autem robiącym swoje za przyzwoitą cenę.
    Jest jedynie do właściwego szeregu ustawiana, ale to nie jest szereg Giulii.

  10. #8130
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał stuntmachine Zobacz post
    Jak myślicie ile będzie kosztować giulia za 4 - 5 lat? Taka sprowadzona do rejestracji. Może być lekko puknieta. 30k pewnie będzie mało.
    Niezła fantazja. A dzisiaj kupisz 159 z 2011 roku za 30k?

    Cytat Napisał pawelek Zobacz post
    Kupowanie nowego samochodu klasy Giulii na pewno nie może być rozpatrywane w kategoriach czysto ekonomicznych, bo się po prostu, ewidentnie, nie opłaca.
    A dlaczego się nie opłaca bo nie bardzo rozumiem? Jak kogoś stać to kupuje nowe auto i nie zastanawia się, że za 3-4 lata będzie warte 50% ceny. Idąc tym tokiem rozumowania na ulicach nie powinno być nowych aut, tylko używane. Ale skąd wzięłyby się używane, skoro nikt nie kupowałby nowych?
    Ostatnio edytowane przez Wichura87 ; 20-06-2016 o 10:05

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory