Strona 18 z 27 PierwszyPierwszy ... 89101112131415161718192021222324252627 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 261

Temat: Classicauto Cup 2016

  1. #171
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Cytat Napisał culmen Zobacz post
    A myślałem że jazda ma w 1 kolejności sprawiać przyjemność.
    No i może podnosić umiejętności na 2.
    Do tego są treningi i trackday'e. Jedno drugiemu nie przeczy, ale to nie ta impreza.

    Na classicauto nie ma szans na takie rzeczy - 5 przejazdów ? jakie podnoszenie umiejętności w tym czasie ?, jaki trening?, nie ma mowy. Dobrze trasy nie poznasz i już koniec. Następny przejazd za ponad godzinę. Zdążysz zapomnieć gdzie jaki zakręt, a gdzie tam do szlifowania optymalnej linii przejazdu !
    To jasna, jednoznaczna formuła zawodów (skąd tłumek przy monitorach z wynikami ?) , ruszenia bryk bardziej czy mniej klasycznych na tory (takie czy siakie ale jednak to nie parkingi) . No i pokręcenia się wśród fajnych często kawałków żelastwa. Tyle. Może dla rajdowców to jakaś forma treningu , bo oni nie mają za bardzo gdzie trenować przecież - komunikacji z pilotem itp., wpadania w nieznane za dobrze zakręty, bo sporo załóg to kierowca i pilot.

    Bardziej na tych zawodach 4nano time attack challenge jest jakbyś chciał - tam jest w jeden dzień jedno (trening i szlifowanie trasy tej samej) i drugie (pomiary czasu i rywalizacja) i to jest słuszna linia.

  2. #172
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar edhel
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Syców/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8v
    Postów
    375

    Domyślnie








    Andrzej i cos dla Ciebie


    Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez edhel ; 21-06-2016 o 09:01
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 KM - była
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 KM - była
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 192 KM - była
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM - była
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 150 KM - była
    Alfa Romeo 155 1.8 8v - jest


  3. #173
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Było grubo najdłuższy odcinek ze wszystkich dotychczasowych i chyba najbardziej trudny technicznie.Ale jak zawsze świetna zabawa....

  4. #174
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Trasa nieźle pokręcona, a i ile tam jest opon... :0 To już chyba jest naprawdę trudne do ogarnięcia bez pilota.

    Onboard z Clio:
    https://www.youtube.com/watch?v=H0EEa_gQbIY

  5. #175
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar edhel
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Syców/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8v
    Postów
    375

    Domyślnie

    Nooo Artur powiedz ze gdyby nie ja to slabo by bylo, nie?[emoji38]

    Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 KM - była
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 KM - była
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 192 KM - była
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM - była
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 150 KM - była
    Alfa Romeo 155 1.8 8v - jest


  6. #176
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    W pierwszym przejeździe zapoznawczym to normalnie na morze rozrzuconych gdzie popadnie opon wyglądało w drugim po pooglądaniu wcześniej nagrania (to mus chyba na CA) jakaś tam nitka prowadząca się rysować zaczynała
    Opony jednak innym problemem są jako granica trasy - jak wyniesie to przynajmniej zderzak a może i chłodnica porozwlane, z jednym gościem rozmawiałem w Volvo wyleciał (a to szybkie zakręty były) na zewnętrzną i zmiótł kilka opon - a to jakaś limitowana rzekomo wersja zderzaka.

    No nic, z nadzieją i niepokojem czekam na Jastrząb w wydaniu Classicauto, nie mam pojęcia jak tam się pomieści ta masa aut, lawet itd. Pewnie w polach obok, tylko jak będzie lało to się offroad na zawieszeniach wyścigowych zrobi. No i trasa - 1,5 km tam z grubsza przeważnie było (ok 1:15-17 tak w miarę jechane), ciut mało. Ze 3 kółka by pasowało na jeden start. Ale jak wtedy kilku zawodników jeden po drugim puszczać ? no ciekawe jak to rozwiążą. Ale przynajmniej nawierzchnia normalna ani wyślizgana jak w Kielcach , ani rajdowa jak lotniska.
    To ja też zdjęcie zamieszczę, jak jeszcze wszystko się całkiem fajnie zapowiadało

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20160619_006.jpg
Wyświetleń:	9
Rozmiar:	85.3 KB
ID:	204060

    - - - Updated - - -

    Edit, a Artur owszem, miał Pilotkę i to lekutką, więc powinien mieć przynajmniej jakieś +10sek za takie fory i za tak miłe warunki pracy

  7. #177
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar edhel
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Syców/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8v
    Postów
    375

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20160619_006.jpg
Wyświetleń:	9
Rozmiar:	85.3 KB
ID:	204060

    - - - Updated - - -

    Edit, a Artur owszem, miał Pilotkę i to lekutką, więc powinien mieć przynajmniej jakieś +10sek za takie fory i za tak miłe warunki pracy
    Nooo!!! A jeszcze mi nie kazal jesc!!!

    Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 KM - była
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 KM - była
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 192 KM - była
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM - była
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 150 KM - była
    Alfa Romeo 155 1.8 8v - jest


  8. #178
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    W pierwszym przejeździe zapoznawczym to normalnie na morze rozrzuconych gdzie popadnie opon wyglądało w drugim po pooglądaniu wcześniej nagrania (to mus chyba na CA) jakaś tam nitka prowadząca się rysować zaczynała
    Opony jednak innym problemem są jako granica trasy - jak wyniesie to przynajmniej zderzak a może i chłodnica porozwlane, z jednym gościem rozmawiałem w Volvo wyleciał (a to szybkie zakręty były) na zewnętrzną i zmiótł kilka opon - a to jakaś limitowana rzekomo wersja zderzaka.
    Dokładnie - co za (za przeproszeniem) głąb to wymyślił? I to jeszcze na imprezie dla unikatowych samochodów. Kiedyś były pachołki, mniejsze krawędziowe i większe w szczytach zakrętów i chyba nie było ich AŻ tyle, ale jak przegiąłeś to najwyżej zostało na lakierze trochę farby z pachołka. Opony to sobie można układać z dala od toru jazdy, przed bandami, albo jakimiś słupami, budynkami, by minimalizować skutki poważnych błędów, a nie tuż przy samej trasie przejazdu. Spora strata z tym zaoponowaniem Białej. :/

    PS. Andrzeju, a nie myślałeś przejechać prób holownikiem?

  9. #179
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Cytat Napisał JacekK Zobacz post
    Dokładnie - co za (za przeproszeniem) głąb to wymyślił? I to jeszcze na imprezie dla unikatowych samochodów. Kiedyś były pachołki, mniejsze krawędziowe i większe w szczytach zakrętów i chyba nie było ich AŻ tyle, ale jak przegiąłeś to najwyżej zostało na lakierze trochę farby z pachołka. Opony to sobie można układać z dala od toru jazdy, przed bandami, albo jakimiś słupami, budynkami, by minimalizować skutki poważnych błędów, a nie tuż przy samej trasie przejazdu. Spora strata z tym zaoponowaniem Białej. :/

    PS. Andrzeju, a nie myślałeś przejechać prób holownikiem?

    Ja w ogóle nie myślałem... mogłem Alfą przejechać , trójkę jakoś bym chyba wbił i na niej...
    Holownika nie zgłosiłem , choć pewnie chętnie by przyjęli opłatę , tym bardziej że chyba pierwsza edycja gdzie nie było kompletu.

    A te opony to wiadomo dlaczego - słupki - pachołki by fruwały i _musiałby ktoś je zbierać i ustawiać na miejsce_. A do tego trzeba ludzi wiecej bo trasa długa. A opony trudniej przestawić i budzą respekt -przynajmniej powinny, choć może nie do końca sobie wszyscy zdają sprawę że taka miękka oponka może conieco szkód poczynić.

  10. #180
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Ja w ogóle nie myślałem... mogłem Alfą przejechać , trójkę jakoś bym chyba wbił i na niej...
    Holownika nie zgłosiłem , choć pewnie chętnie by przyjęli opłatę , tym bardziej że chyba pierwsza edycja gdzie nie było kompletu.

    A te opony to wiadomo dlaczego - słupki - pachołki by fruwały i _musiałby ktoś je zbierać i ustawiać na miejsce_. A do tego trzeba ludzi wiecej bo trasa długa. A opony trudniej przestawić i budzą respekt -przynajmniej powinny, choć może nie do końca sobie wszyscy zdają sprawę że taka miękka oponka może conieco szkód poczynić.
    Miałem na myśli zmianę samochodu i przepisanie do gr. VI(?), ostatecznie po prostu jako DNF - pewnie dałoby radę, no ale jak ja to tak bardziej w formie żartu zapytuję. Wiem, że jak awaria psuje cały plan dnia to człowiek już nie ma na nic ochoty.

    Co do opon to przy takiej ilości to stawiam, że one po prostu tam już są, więc nie trzeba się wysilać. No chyba, że się mylę, ale jedna ciężarówka by chyba tego nie zabrała, więc nie wiem czy to taniej i jaka byłaby idea(poza tym, że organizatorzy innych imprez tak robią).

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Julka 2016
    Utworzone przez dziadzia82 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-01-2016, 15:57
  2. Zlot 2016
    Utworzone przez SŁOWIK w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 22:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory