Witam. Wiem że było już o trybunach, ale jak to rozebrać aby wymienić zmienną geometrię to nie mogę nic poszukać. Może ktoś mi podpowie.
Tak działa albo nie działa zmienna geometria. https://m.youtube.com/watch?v=JEUpAPc-7yM
Witam. Wiem że było już o trybunach, ale jak to rozebrać aby wymienić zmienną geometrię to nie mogę nic poszukać. Może ktoś mi podpowie.
Tak działa albo nie działa zmienna geometria. https://m.youtube.com/watch?v=JEUpAPc-7yM
Ostatnio edytowane przez szampan33 ; 22-06-2016 o 16:24
Zmienna dziala ok. Zaciela sie bo za mocno wychyliles pierścień. Jak sa problemy z zatarta zmienna to pierscien rusza sie na 2 - 3 mm. A tu wszystko chodzi,i z latwoscia palcami ruszasz pierscieniem.
Naprawa skrzyń M20, M32 ---> http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...ml#post2004527
https://www.youtube.com/watch?v=WztjfgsSgJU - polskie złomowisko.
No niby tak. Ale nie powinna się nie zacisnąć?
Jak dam w obie strony na maxa?
I jak to ustawić, tym ogranicznikiem przy gruszce?
Przy gruszce nic nie ruszaj. Jak ruszysz to bedziesz musial oddac do regulacji do zakladu ktory sie zajmuje regeneracja albo poszukac kogos kto ma pompe podcisnienia z manometrem zeby to ustawic. Zakres pracy tego pierscienia okresla ten wysiegnik ze strony goracej turbiny. Ja YT jest sporo filmikow to turbinach ze zmienna geo. Czego ty lwasciwiecchcesz od tej turbiny ??
Naprawa skrzyń M20, M32 ---> http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...ml#post2004527
https://www.youtube.com/watch?v=WztjfgsSgJU - polskie złomowisko.
Czy źle złożona/rozlegulowana turbina może w efwkcie dawać przeladowanie które zawsze proporcjonalnie rośnie do oczekiwanej wartości?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Czy jeśli to się potwierdzi to auto będzie lepiej grało? czy raczej to nie będzie miało znaczenia. Auto w chwili obecnej jak kolwiek bym nie gnał nie przekracza zakresu limitera
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Czego chcę, juz mówię.
Zmienna geometria jest zacięta, nie pracuje tak jak przez moment na filmiku. Bo w aucie zatnie się od razu w jednej pozycji i koniec. Więc chyba najlepiej wymienić zmienną geometrię. Ale tej nie można rozebrać. Wciskana pod prasą???
Auto nie osiąga swojej mocy z tą turbiną, jak delikatnie przesune to działa, ale troszku mocniej, tak jak widać na filmie, to się zatnie i tak zostanie.
Ostatnio edytowane przez szampan33 ; 22-06-2016 o 22:59
Nie chodzi o czyszczenie. Tylko o rozebranie. Mam sklep gdzie facet ma trzy zmienne geometrię do tego modelu turbiny, ale żeby dopasować tą odpowiednia, trzeba wyjąć starą. A tu już są schody. Bo nie jest zmontowana w sposób, w który jest pokazane na filmach YT. Takiej jak ta, nie ma.
Myślałem, że może ktoś już przerabiał tą turbinę KKK