Czy pokazuje to chyba nie — szczerze nie pamietam. Ale fes miał możliwość wykonania testu pompy. Generalnie wyglądało to tak samo jak przegrecenie klucza, czyli buczała.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Czy pokazuje to chyba nie — szczerze nie pamietam. Ale fes miał możliwość wykonania testu pompy. Generalnie wyglądało to tak samo jak przegrecenie klucza, czyli buczała.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-------------------------
AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
Lancia Dedra 1.6 16V - jest
AR 166 3.0 V6 - była
AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest
Czy auto odpala po ostygnięciu czy dalej nic?
Auto stoi drugi dzień i nadal nie odpala. Dziś znajomy podłączył Belle pod komputer, błędów brak. Akumulator od kilkunastu prób odpalenia jest już trochę na wykończeniu. Znajomy stwierdził, że nie słychać pompy po włączeniu zapłonu. Sam nie wiem czy pompe powinno być słychać właśnie. Nie mieliśmy możliwości sprawdzenia pompy z braku potrzebnych narzędzi typu miernik itp. Problem nadal ten sam![]()
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Przecież wystarczy zdjąć szybkozłączkę z listwy paliwowej i przekręcić na zapłon, żeby się przekonać na 100% czy pompa działa...
ew. na zaworku na listwie też da się sprawdzić.
Można dodatkowo przekaźnik pompy przy akumulatorze zewrzeć jak by po zapłonie nie zapodało paliwa.
Dodatkowo ten przekaźnik lubi być nieźle zaśniedziały i może być przyczyną całkowitego braku zasilania pompy.
PZDR.
Google nie boli:
https://www.google.pl/search?q=listw...izdk7DGXGhM%3A
Po środku listwy złączka doprowadzająca paliwo, po lewej stronie (od strony kierowcy) jest taki zakręcany kapturek a pod nim zaworek (jak w kole) - ale to chyba tylko >=CF2 mają (plastikowa pokrywa).
Jeślim masz taką to odłączasz złącze albo naciskasz zaworek i włączasz pompę (zapłon i/lub z przekaźnika na sztywno).
Ty masz '99r to może masz jeszcze CF1 (metalowa pokrywa):
https://www.google.pl/search?q=listw...6toRL25tnfM%3A
Jedna rurka to zasilanie, a druga to powrót paliwa (oznaczone odpowiednimi strzałkami). Tu masz zwykłe opaski do odkręcenia (lub jeśli są w oryginale to chyba są zaciskane czyli po zdjęciu do wymiany).
PZDR
Sprawdziłem pompe po wymontowaniu w misce z wodą na krótko i działa. Czujnik położenia wału został zamontowany poprzedni, na którym auto nie odpalało gdy było rozgrzane, niestety to nie pomogło. Co zauważono: po wymontowaniu cewki i świecy pod nią oraz sprawdzeniu iskry, iskry brak :/ dziwne żeby nagle padły wszystkie cewki oraz sprawdzona została wtyczka przy pompie paliwa, co prawda poprzez żarówkę bo sprawdzałem tylko napięcie ale co dziwne to właśnie napięcie nie dochodzi do pompy, jakby coś blokowało bo pp wyjęciu przekaźników prąd na ich miejscu jest. Sprawdzone wszystkie bezpieczniki. Wymieniona bateria w kluczyku. Kontrolka CODE normalnie gaśnie. Nie wiem, może moduł zamka centralnego firmy FOX się spieprzył i blokuje auto ale z tego co kojarzę to odłączając moduł to i tak zrobi jakby blokadę prawda?
P.S.
Czy istnieje jakiś darmowy program do diagnostyki Alfy, który zainstaluje na tablecie z Androidem?
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
-------------------------
AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
Lancia Dedra 1.6 16V - jest
AR 166 3.0 V6 - była
AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest
Tak nagle by mu odbiło? A można jakoś to obejść np. odłączając cały ten moduł?
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Problem rozwiązany
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka