Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Bella po nocy nie odpala - pomocy

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    Czy pokazuje to chyba nie — szczerze nie pamietam. Ale fes miał możliwość wykonania testu pompy. Generalnie wyglądało to tak samo jak przegrecenie klucza, czyli buczała.

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar .Michał.
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo Gtv '02r. 2.0 TS
    Postów
    102

    Domyślnie

    Czy auto odpala po ostygnięciu czy dalej nic?

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1999r.
    Postów
    83

    Domyślnie

    Auto stoi drugi dzień i nadal nie odpala. Dziś znajomy podłączył Belle pod komputer, błędów brak. Akumulator od kilkunastu prób odpalenia jest już trochę na wykończeniu. Znajomy stwierdził, że nie słychać pompy po włączeniu zapłonu. Sam nie wiem czy pompe powinno być słychać właśnie. Nie mieliśmy możliwości sprawdzenia pompy z braku potrzebnych narzędzi typu miernik itp. Problem nadal ten sam

    Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR159SW 1.75TBi, AR147 1.6ECO, BMW E21 M42B18
    Postów
    321

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adasko9412 Zobacz post
    Auto stoi drugi dzień i nadal nie odpala. Dziś znajomy podłączył Belle pod komputer, błędów brak. Akumulator od kilkunastu prób odpalenia jest już trochę na wykończeniu. Znajomy stwierdził, że nie słychać pompy po włączeniu zapłonu. Sam nie wiem czy pompe powinno być słychać właśnie. Nie mieliśmy możliwości sprawdzenia pompy z braku potrzebnych narzędzi typu miernik itp. Problem nadal ten sam

    Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
    Przecież wystarczy zdjąć szybkozłączkę z listwy paliwowej i przekręcić na zapłon, żeby się przekonać na 100% czy pompa działa...
    ew. na zaworku na listwie też da się sprawdzić.
    Można dodatkowo przekaźnik pompy przy akumulatorze zewrzeć jak by po zapłonie nie zapodało paliwa.
    Dodatkowo ten przekaźnik lubi być nieźle zaśniedziały i może być przyczyną całkowitego braku zasilania pompy.

    PZDR.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1999r.
    Postów
    83

    Domyślnie

    Cytat Napisał master_tychy Zobacz post
    Przecież wystarczy zdjąć szybkozłączkę z listwy paliwowej i przekręcić na zapłon, żeby się przekonać na 100% czy pompa działa...
    ew. na zaworku na listwie też da się sprawdzić.
    Można dodatkowo przekaźnik pompy przy akumulatorze zewrzeć jak by po zapłonie nie zapodało paliwa.
    Dodatkowo ten przekaźnik lubi być nieźle zaśniedziały i może być przyczyną całkowitego braku zasilania pompy.

    PZDR.
    Kolego właśnie przywróciłeś mi wiarę w moją Alfe czy możesz dokładniej opisać gdzie znaleźć tą "szybkozłączkę" i w ogóle listwe paliwową?

    Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR159SW 1.75TBi, AR147 1.6ECO, BMW E21 M42B18
    Postów
    321

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adasko9412 Zobacz post
    Kolego właśnie przywróciłeś mi wiarę w moją Alfe czy możesz dokładniej opisać gdzie znaleźć tą "szybkozłączkę" i w ogóle listwe paliwową?

    Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
    Google nie boli:

    https://www.google.pl/search?q=listw...izdk7DGXGhM%3A

    Po środku listwy złączka doprowadzająca paliwo, po lewej stronie (od strony kierowcy) jest taki zakręcany kapturek a pod nim zaworek (jak w kole) - ale to chyba tylko >=CF2 mają (plastikowa pokrywa).
    Jeślim masz taką to odłączasz złącze albo naciskasz zaworek i włączasz pompę (zapłon i/lub z przekaźnika na sztywno).

    Ty masz '99r to może masz jeszcze CF1 (metalowa pokrywa):

    https://www.google.pl/search?q=listw...6toRL25tnfM%3A

    Jedna rurka to zasilanie, a druga to powrót paliwa (oznaczone odpowiednimi strzałkami). Tu masz zwykłe opaski do odkręcenia (lub jeśli są w oryginale to chyba są zaciskane czyli po zdjęciu do wymiany).

    PZDR

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1999r.
    Postów
    83

    Domyślnie

    Sprawdziłem pompe po wymontowaniu w misce z wodą na krótko i działa. Czujnik położenia wału został zamontowany poprzedni, na którym auto nie odpalało gdy było rozgrzane, niestety to nie pomogło. Co zauważono: po wymontowaniu cewki i świecy pod nią oraz sprawdzeniu iskry, iskry brak :/ dziwne żeby nagle padły wszystkie cewki oraz sprawdzona została wtyczka przy pompie paliwa, co prawda poprzez żarówkę bo sprawdzałem tylko napięcie ale co dziwne to właśnie napięcie nie dochodzi do pompy, jakby coś blokowało bo pp wyjęciu przekaźników prąd na ich miejscu jest. Sprawdzone wszystkie bezpieczniki. Wymieniona bateria w kluczyku. Kontrolka CODE normalnie gaśnie. Nie wiem, może moduł zamka centralnego firmy FOX się spieprzył i blokuje auto ale z tego co kojarzę to odłączając moduł to i tak zrobi jakby blokadę prawda?

    P.S.

    Czy istnieje jakiś darmowy program do diagnostyki Alfy, który zainstaluje na tablecie z Androidem?

    Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adasko9412 Zobacz post
    Nie wiem, może moduł zamka centralnego firmy FOX się spieprzył i blokuje auto ale z tego co kojarzę to odłączając moduł to i tak zrobi jakby blokadę prawda?
    Całkiem duże prawdopodobieństwo że niefabryczny alarm odcina dopływ prądu na pompę i układ zapłonowy. Wszystko zależy od tego jakie zabezpieczenia były montowane z tym alarmem.
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1999r.
    Postów
    83

    Domyślnie

    Tak nagle by mu odbiło? A można jakoś to obejść np. odłączając cały ten moduł?

    Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2016
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1999r.
    Postów
    83

    Domyślnie

    Problem rozwiązany

    Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Ciężko odpala ( po nocy na zimnym silniku)
    Utworzone przez Bartekk287 w dziale GT
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 28-05-2016, 07:35
  2. [Giulietta] Julka nie odpala po nocy :/
    Utworzone przez Daroo84 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 13-10-2015, 17:21
  3. JTD nie AR - źle odpala po nocy, jak są mrozy
    Utworzone przez Majka w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-01-2015, 01:54
  4. POMOCY!!! Moja bella nie odpala
    Utworzone przez Maveric w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 16:08
  5. [145] Po nocy nie odpala
    Utworzone przez Parzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-11-2009, 21:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory