Strona 4 z 14 PierwszyPierwszy 12345678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 139

Temat: Książka o AR 75 i Milano

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    jak już zakupisz i będziesz na etapie odchudzania to daj cynk, pomogę ci w zrobieniu zamienników z kewlaru albo karbonu według twojego pomysłu.
    NO TO WPADŁEM...

  2. #32
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    okej myślałem o wygołoceniu budy + obspawanie + klatka i bodykit torowy evo....zaobaczymy na co matka boska pieniezna pozwoli

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    no cóż ja moge powiedzieć, jak się uprzesz to z masą maski możesz zejść dobrze w okolice kilograma, to chyba jest argument, zderzaki też swoje ważą...
    NO TO WPADŁEM...

  4. #34
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    do tego blotniki przednie, i pare innych cudow latałoby to co mozna na takie lekkie materialy wymienic ? a i jeszcze powiedz mi gdzie kewlar a gdzie karbon czyli jakie miedzy nimi roznice w zastosowaniach i wlasicwosciach

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    jeśli jesteś maniakiem a portfel masz wielkości worka to możesz wymienić praktycznie wszystko na kewlar. Karbon to po prostu włókno węglowe, laminowane ręcznie lub infuzyjnie na kilka sposobów. Główną zaletą jest niska masa i dość duża sztywność produktu, te badziewne maski na allegro do civików za tysiaka są właśnie tak robione jedna warstwa węgla i dozbrajają pewnie włóknem szklanym jak przy zwykłym laminacie i przesączają poliestrem , metr bieżący w Polsce 220 gr kosztuje około 140-170zł więc nie sądzę żeby robili inaczej przy takiej cenie. W tym przypadku chodzi raczej o wygląd anie o masę. Kewlar to jest właśnie to co by ci się spodobało najbardziej, włókno węglowe wstępnie przesączone żywicą układasz na foremce, zamykasz pod folią, podłączasz wakuum i walisz do piecyka. Jak się ładnie wysmaży masz mega wytrzymały materiał o bardzo niskiej wadze pod tytułem kewlar, robi się z tego najlżejsze kamizelki kuloodporne, części do broni palnej, monoblok (czy jakoś tak) do samochodów typu Keningseg, gdzie zastępuje to toporną budę samonośną i jeszcze bardziej barokową ramę tym samym dając większą sztywność, przemysł lotniczy, no mówiąc krótko materiał cud. Na warsztacie u mnie stoi 900 konny lancer ma z kewlaru poszycie dachu, nadkola przednie, poszycia drzwi, zderzaki, maskę, klapę, wał napędowy, półośki i jakieś bebechy w środku ale to już chyba zwykły karbon jest. Więc ogranicza cię jedynie fantazja i kasa
    Ostatnio edytowane przez GUNIOZAUR ; 23-05-2009 o 23:31
    NO TO WPADŁEM...

  6. #36
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    Cytat Napisał GUNIOZAUR Zobacz post
    jeśli jesteś maniakiem a portfel masz wielkości worka to możesz wymienić praktycznie wszystko na kewlar. Karbon to po prostu włókno węglowe, laminowane ręcznie lub infuzyjnie na kilka sposobów. Główną zaletą jest niska masa i dość duża sztywność produktu, te badziewne maski na allegro do civików za tysiaka są właśnie tak robione jedna warstwa węgla i dozbrajają pewnie włóknem szklanym jak przy zwykłym laminacie, metr bierzący w Polsce 220 gr kosztuje około 140-170zł więc nie sądzę żeby robili inaczej przy takiej cenie. W tym przypadku chodzi raczej o wygląd anie o masę. Kewlar to jest właśnie to co by ci się spodobało najbardziej, włókno węglowe wstępnie przesączone żywicą układasz na foremce, podłączasz wakum i walisz do piecyka. Jak się ładnie wysmaży masz mega wytrzymały materiał o bardzo niskiej wadze pod tytułem kewlar, robi się z tego najlżejsze kamizelki kuloodporne, części do roni palnej, monoblok (czy jakoś tak) do samochodów typu Keningseg, gdzie zastępuje to toporną budę samonośną i jeszcze bardziej barokową ramę tym samym dając większą sztywność, przemysł lotniczy, no mówiąc krótko materiał cód. Na warsztacie u mnie stoi 900 konny lancer ma z kewlaru poszycie dachu, nadkola przednie, poszycia drzwi, zderzaki, maskę, klapę, wał napędowy, półośki i jakies bebecy w środku ale to już chyba zwykły karbon jest. Więc ogranicza cię jedynie fantazja i kasa

    O kurde, wypas panie....jak ja teraz zasnę hmmm to bedzie trza porzadnei sie narobic coby zarobi ale efekty beda miodzio ale że wał półośki...ło matko

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    CTG TORQline Composite Driveline Products
    z tego miejsca jest wał do tego lancerka, niestety do włoszczyzny nie robią takich zabaweczek. Tak czy inaczej jeśli chodzi o poszycia nadwozia to mogę pomóc natomiast nie potrafię zrobić np wału napędowego
    NO TO WPADŁEM...

  8. #38
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    rozumiem, że kaształty na zewnątrz dowolne dla poszycia? bo jak już mówiłem bodykit evo

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    jak sobie wymyślisz tak będzie, to nie kształt ogranicza z reguły tylko budżet. Z tego co wiem z karbonu już coś klepią po garażach ręcznie, infuzyjne zabawki są raczej sprowadzane ale z kewlaru jeszcze nie słyszałem żeby ktoś produkował w Polsce do takich celów.
    NO TO WPADŁEM...

  10. #40
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    ok a koszta jakbys mogl mnie zorientowac orientacyjnie w przykaldowych elementachy typu maska lub blotnik?

Podobne wątki

  1. [159] Książka serwisowa
    Utworzone przez strus w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-12-2015, 11:24
  2. książka serwisowa
    Utworzone przez wubel17 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 10-11-2012, 05:51
  3. Książka serwisowa...
    Utworzone przez 145Q w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-05-2010, 18:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory