Ja miałem zaciski z przed lifta i nie było rady na piszczenie. Doszedłem że w poliftach było już prowadzenie klocka takie jak w 159 i jestem prawie pewien że nie powinno piszczec. Bo w przed lifcie to są jakies jaja! klocek lata jak chce.
Ja miałem zaciski z przed lifta i nie było rady na piszczenie. Doszedłem że w poliftach było już prowadzenie klocka takie jak w 159 i jestem prawie pewien że nie powinno piszczec. Bo w przed lifcie to są jakies jaja! klocek lata jak chce.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Nie nie mam ale w przed lifcie prowadzenie klocka to są 3 okrągłe tulejki i klocek lata strasznie. W po liftach prowadzenie klocka jest proste przez cały zacisk.
- - - Updated - - -
Jeszcze pamiętam jak miałem stare tarcze z rantem i założone używane klocki to nie piszczalo bo klocek wszedł w tarcze i nie latał. Po zmianie tarcz na nowe i klocki nie szło wytrzymać! Nie pomagało nic, a klocek latał po tarczy jak chciał.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Panowie to rozwiazany jest ten problem piszczenia ostatecznie ?? Jaki rozmiar wiertła zeby rozwiercic te klocki ??
Ostatnio edytowane przez grzopi ; 29-06-2016 o 15:57
Ciekawi mnie ten sposób... Klocki mają dość cienkie "ucha" i bardzo rozwiercić się ich nie da. Nie lepszym rozwiązaniem będzie zeszliwowanie zewnętrznej części klocków?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Ja jednak myślę że w zaciskach poliftowych piszczenie nie będzie. Znam nie jedna Alfe 166 po lifcie i nigdy nie piszczy. Może ktoś ma zaciski poliftowa i powie czy w 159 piszcza.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
A te zaciski w przedliftowej 166 piszczą?? Myślałem, że problem tkwi w za małej tarczy hamulcowej 159.
Ostatnio edytowane przez magil ; 30-06-2016 o 05:01
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
A macie może zdjęcie gdzie widać różnice pomiędzy zaciskiem z przed lifta a po? Bo dla mnie są takie same.
W moim temacie jest zdjęcie zacisku przed FL. Po dotarciu piszczą przy lekkim dohamowaniu
Ale jeszcze z nimi powalczę.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Magil a wiesz może czy 16 ori mieszczą się na ten zacisk bez dystansow? Różnica między przed a po lifcie jest w prowadnicach klocków widoczne od strony wkladania klocka.