[MENTION=69369]luki041[/MENTION]
A jak robiłeś pomiar? Dociągnąłeś do 4500 obrotów i puściłeś gaz pozwalając prędkości się wytracać?
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Hehehe. No to wszystko jest zgodnie z seryjną mapą jak nie wysprzęgliłeś![]()
Żeby sprawdzić na 100% to trzeba zgrać.
Ale logami też da się sprawdzić. Np. porównując czas wtrysku.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Czyli rozumiem, że mam wykonać jeszcze logi dla wtrysków? Na 4 biegu od dwóch tysięcy obrotów do 4,5 i później zdjąć nogę z gazu i wysprzęglić? Czy mogę zrobić na 3? Pierwszy raz bawię się w logi dlatego pytam jak najlepiejChciałem znaleźć przyczynę przydymiania, a przepływka wygląda na dobrą.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Otworzyłem dwa pliki na szybko. Jeden miał 1200mg już od 3000 przy "0" dawce.
Bez zgrania wsadu to tylko dywagacje z naszej strony. Ja mówię że takie coś jest możliwe bo sam się spotkałem.
[MENTION=69369]luki041[/MENTION] Daj screena zakładki INFO po połączeniu z MESem
Jak zrobisz taki sam pomiar i wciśniesz sprzęgło to masa powietrza pewnie od razu spadnie.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Ostatnio zmieniłem wezyk podciśnienia przy zaworze sterowaniem gemoetrią, da się z tego loga coś odczytac?
FESExp_1606091759_FIAT CROMA '05 1_9 MJET 16V_File1.zip