To jeszcze zrób to:
Jak zrobisz taki sam pomiar i wciśniesz sprzęgło to masa powietrza pewnie od razu spadnie.
Ale tylko się upewniłem w sofcie że mogę mieć rację.
Tak naprawdę możesz mieć soft ori a problem z autemChyba najczęstsza jest to sytuacja.
- - - Updated - - -
nie koniecznie
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Ok, ale nie 10 sekund. Chyba, że hamował silnikiem jadąc z RysPrzy 3250 już nie będzie 1200.
A wiem i pewno też się spotkałeś, że są magicy przesuwający zakres maksymalnej masy w dół.
Pewno, że zgranie wsadu da 100% pewności.
- - - Updated - - -
Jeśli dłubałby przy przebiegu, to w eepromie, a ten jest niedostępny po łączu.
Poza tym dane przebiegu w AR i F siedzą chyba tylko w zegarach. eeprom ma tyko zaczytaną kopię. Stąd rozjazdy w danych. I jak pamiętam to carprog i smok zmiany wykonuje tylko w pamięci zegarów.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
U mnie (sterownik EDC16C39 CF4) przebieg kryje się pod parametrem Hodometr. Kiedy kupiłem auto wynosił on nie wiedzieć czemu 0. Grzebałem później trochę przy aucie łącznie z wyciąganiem akumulatora na kilkanaście godzin i po jego ponownym podłączeniu przebieg zaczął naliczać się od początku. Zauważyłem również, że parametr "Ilość ponownych zapisów" wynosi 1. Ciekawą jak i nieco zagadkową sprawą jest kolejny parametr "Przebieg od ostatniej wymiany DPF, który jest prawie identyczny z przebiegiem na blacie. Tuż po zakupie byłem z autem na hamowni, gdzie tuner na podstawie wykresów nie stwierdził ingerencji w mapy. Niuton książkowy, moc nieco wyższa od fabryki, co w jtd jest całkiem normalne. Rozumiem jednak, że to czy grzebano przy mapach można 100% stwierdzić po zgraniu wsadu, tak?
c39 ma przebieg w ecu. Wcale nie przepisuje się z licznika.
Przebieg od wymiany DPF to tak naprawdę przebieg od wypalenia
Jest też przebieg ostatniej wymiany oleju. Tylko ten "hodometr" w większości pokazuje źle. Ale za to po odczycie eepromu można już to sprawdzić.
Odczytami przebiegu nigdy się nie sugeruje bo cofnięcie to nie problem dla ludzi którzy w tym siedzą.
Po zgraniu wsadu na 100% można stwierdzić jego oryginalność.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
No niezupełnie. Od tego jest inny parametr czyli "Przebieg od ostatniego wypalenia DPF" (Distance from last regeneration). Parametr o którym wspominałem poprzednio (Przebieg od ostatniej wymiany DPF) to parametr ściśle związany z przebiegiem. Właściwie jest to przebieg DPF'a. Przy aucie z oryginalnym, nie regenerowanym DPF'em oraz nie ruszanym sofcie powinien wyglądać identycznie lub w miarę podobnie jak parametr przebiegu w liczniku oraz hodometrze.
Problem z poprawnym odczytem hodometru to już rzecz na odrębną dyskusję, która zdaje się miała swój temat na tym i nie tylko na tym forum. Wystarczy zajrzeć na forum programu Multiecuscan. Yani - autor programu w przypadku problemów z odczytem sugeruje wcześniejsze zabawy z przebiegiem w sterowniku silnika. Co innego twierdzą posiadacze salonowych Fiatów i AR, które użytkują od nowości. Oni też mają problem z poprawnym odczytem przebiegu z ECU silnika. Sugerowałoby to, że salony przed sprzedażą korygowały przebiegi...
Po zgraniu wsadu na 100% można stwierdzić jego oryginalność.
Po czym to poznać?
Ostatnio edytowane przez Casio ; 05-07-2016 o 08:16
TO nie są logi wtryskiwaczy.
Pokazujesz czas wtrysku ogólnego. Muszą tam być na jednym wykresie obroty.
Nie da to 100% pewności. Bo może ktoś zostawić dawkę paliwa seryjną a modyfikować egr'a itp
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Zgraj soft bedziesz mial 100% pewnosci
Sprawdzilem. Czas wybiegu moze byc naprawde dlugi![]()
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline