Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 68

Temat: Brak ciśnienia turbodoładowania, i błąd P0240

  1. #51
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    MiTo 1.4 T-Jet 155KM
    Postów
    23

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20160629_062108.jpg
Wyświetleń:	691
Rozmiar:	69.5 KB
ID:	204988
    Połączenia:
    1 overboost
    2 dolot
    3 turbo

  2. #52
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    MiTo 1.4 T-Jet 155KM
    Postów
    23

    Domyślnie

    Cytat Napisał Siurek21 Zobacz post
    Jak nie daje , zawsze było , poniżej dzisiejszy screen z ciśnienia doładowania oraz ciśnienia w kolektorze dolotowym. Ja bym nie powiedział że torque jest prymitywny,tam jest naprawdę bardzo dużo parametrów do zdiagnozowania jeśli chodzi o ECU
    Kolego tx555 masz rację, mój błąd zmieniłem w ustawieniach Torque wartości i oczom moim ukazał się wynik min. -0,5 bar max. 0,5 bar, czyli chyba troszkę mało.

  3. #53
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    MiTo 1.4 T-Jet 155KM
    Postów
    23

    Domyślnie

    Cześć Koledzy. Tak jak pisałem prędzej oddałem Alfę do serwisu i problem jest rozwiązany- zawór bocznikowy przesuwny- za szybko się otwierał i puszczał ciśnienie w obieg. Autko odzyskało moc i naprawdę daje przyjemność z jazdy. Także zamykamy temat. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  4. #54
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    super ze się udało znaleźć , napisz jeszcze jakie koszta może się komuś przyda w przyszłości

  5. #55
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    MiTo 1.4 T-Jet 155KM
    Postów
    23

    Domyślnie

    Koszta ogólnie dość duże(ale najważniejsze, że zdiagnozowali usterkę i ją wyeliminowali), autko stało w serwisie Alfy w Bydgoszczy.
    Koszta:
    - elektrozawór ok 450zł
    - diagnostyka ok 200zł
    - plus jeszcze kilka rzeczy(roboczogodziny itd.) i uzbierało się 1047 zł.

  6. #56
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar stefdeath
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170
    Postów
    133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Siurek21 Zobacz post
    Koszta ogólnie dość duże(ale najważniejsze, że zdiagnozowali usterkę i ją wyeliminowali), autko stało w serwisie Alfy w Bydgoszczy.
    Koszta:
    - elektrozawór ok 450zł
    - diagnostyka ok 200zł
    - plus jeszcze kilka rzeczy(roboczogodziny itd.) i uzbierało się 1047 zł.
    Możesz jeszcze podać jaki jest numer tego zaworu ? - pewnie jest gdzieś na fakturze. Bo jak ktoś kiedyś będzie potrzebował to łatwiej będzie znaleźć w sklepach po nr niż po nazwie "zawór bocznikowy przesuwny"

  7. #57
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    MiTo 1.4 T-Jet 155KM
    Postów
    23

    Domyślnie

    Numer części to 55212441.

  8. #58
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Lancia Delta III 1.4@150
    Postów
    4

    Domyślnie

    Mam dokładnie takie same objawy w Lancia Delta III 1.4 150KM, turbo kręci do połowy skali (na wyświetlaczu) i potem zdycha. Możesz mi podpowiedzieć gdzie pod maską szukać tego zaworu?

    Pozdrawiam.

  9. #59
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Przecież jest info w tym temacie,są nawet fotki!
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  10. #60
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    MiTo 1.4 T-Jet 155KM
    Postów
    23

    Domyślnie

    Witam. Zawór ten znajduje się w komorze silnika w okolicy czwartego cylindra-patrz bardziej na prawo pod kątem 45 stopni.
    Nie ma zdjęcia tego zaworu za chwilę będzie.
    Ostatnio edytowane przez Siurek21 ; 29-10-2016 o 13:27

Podobne wątki

  1. Błąd P0191 czujnik ciśnienia na listwie
    Utworzone przez werter81 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 17-11-2019, 18:19
  2. [159] błąd p203 brak ciśnienia na wtryskach
    Utworzone przez tomlemur w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-09-2015, 17:46
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-10-2013, 14:46
  4. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 16:34
  5. [156] błąd ciśnienia doładowania / zawór EGR
    Utworzone przez jesse_w w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-01-2008, 15:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory