Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: [156] błąd ciśnienia doładowania / zawór EGR

  1. #1
    jesse_w
    Gość

    Domyślnie [156] błąd ciśnienia doładowania / zawór EGR

    Witam! taki komunikat mi pokazuje examiner. Objaw taki że na sekunde mruga "check engine" przy 3.000 obrotow na IV biegu i zadnych innych objawów dymienia ani szarpania, tylko sobie mrugnie.
    Diagnoza:
    Do czyszczenia EGR?? czy kupić nowy?? W ASO powiedzieli że czyszczenie pomaga tylko na chwile i zalecaja wymiane na nowy. Miałem czyszczony jakies pół roku temu co prawda przez mechanika wiec nie wiem jak dokonca to zrobił, ale czyzby znowu sie zasmrodził??

    silnik 1.9jtd 110KM

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    http://www.forum.alfaholicy.org/topi...egr-vt6790.htm ja osobiście wczoraj go zaślepiłem i jest ok, może i Ty spróbuj 8)
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  3. #3
    webmaster007
    Gość

    Domyślnie

    zaślepianie jest półśrodkiem jak sie nie ma kasy i to tylko na chwile.
    Egr oprócz recyklizacji spalin tez jest odpowiedzialny za dynamikę i temp silnika (szybciej i prawdziwa temp. pracy silnika)

    tak przy najmniej zawuwazylem u mnie w 2.4 z 98r

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    U mnie po zaslepieniu ma 90stopni tak jak wczesniej.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  5. #5
    jesse_w
    Gość

    Domyślnie





    Chyba rozwiązałem swój problem. Tak jak na zdjeciach czy zawór EGR ma miedzy soba a ta rurka jakas metalowa podkladke lub cos takiego?? wydaje mi sie że nie! i to chyba dlatego pokazuje mi taki bład na kompie i to chwilowe zapalenie sie kontrolki od silnika jest tego przyczyna. Barany w Bosch serwis bez mojej wiedzy mi to zrobili! nawet nie powiedzieli że mi zaslepili zawor. Kurna wzialbym i najchetniej odkrecil to ale jest tak doj...ne że boje sie odkrecic zeby czegos nie urwac.

    Teraz pytanie jak to ma sie do jazdy?? mozna tak jezdzic długo bo ja to w takim razie mam od lipca i zrobione prawie 8 tys. na tym. Auto idzie jak rakieta, rowno w całym zakresie obrotow zadnych szarpniec to fakt ale jakie sa skutki uboczne?? jeżeli chodzi o grzanie to trzyma mi tak w połowie miedzy 70 a 90 chyba ze mu dam w gary wtedy podejdzie pod 90. Spalanie teraz w zimie na miescie max. 8 - 8,2. Auto zero dymienia jakiegokolwiek.

  6. #6
    jesse_w
    Gość

    Domyślnie





    cos mi zdjec nie załadowało powyżej

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-10-2013, 14:46
  2. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 05-09-2012, 16:13
  3. Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 25-06-2012, 09:17
  4. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 19:59
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-03-2011, 13:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory