Witam kupiłem tyle co alfę 159 rok 2009 z silnikiem 1,9 JTS.
Przebieg 190000 tys.
Powiedzcie czy wymieniać ten czujnik (a jeśli tak to gdzie go dorwać) czy cały rozrząd?
Witam kupiłem tyle co alfę 159 rok 2009 z silnikiem 1,9 JTS.
Przebieg 190000 tys.
Powiedzcie czy wymieniać ten czujnik (a jeśli tak to gdzie go dorwać) czy cały rozrząd?
Taak, elektrozawór ci siadł, rozrządu nie musisz wymieniać
http://www.ebay.com/itm/2006-16-GM-I...4AAOSw3KFWgt71
https://www.fiat-autoparts.com/pl/ka...naped-rozrzadu
Ostatnio edytowane przez maarkuss ; 05-07-2016 o 21:50
A jak z wymianą tego bardzo to skomplikowane ?
Wie ktoś gdzie to jest ten elektrozawór , czy trzeba ściągać rozrząd ?
Musisz główną pokrywę górną ściągnąć, i masz je pod ręką od str rozrządu, no nie wiem , chyba tak jest w JTS'ach czyli tak jak na wykresie jak wyżej
Panowie, zastanawiam się jak te elektrozawory są uszkodzone i się zacinają, to czemu tylko na zimnym silniku i przy pierwszym odpaleniu? A później cały dzień działają normalnie???
To znaczy że w nocy jak ostygną to z rana tarcie jest zbyt duże na nich i nie chcą się przesunąć w odpowiednie położenie?
I jeszcze jedno... Auto odpala normalnie i chodzi przez 1-2 sekundy normalnie i dopiero po upływie tego czasu zaczyna nim telepać...
Czyli na początku działają dobrze potem źle a potem znowu dobrze?
Nikt nie stwierdził, że to na 100% elektrozawory
One sterują położeniem wałków rozrządu. Wpływ na pracę rozrządu ma też stan wariatorów, oleju, zabrudzenie magistrali olejowej itd.
Po rozgrzaniu silnik odpala dobrze? Auto ma moc? Nie szarpie?
Piszesz w zbyt wielu tematach naraz...
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Tu na forum jesteś pierwszy![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10