Co spotykam 2.4 10v 136hp to nawet na zimnym ciężko odpalaja. Względem np 2.4 140 i 150Km
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Co spotykam 2.4 10v 136hp to nawet na zimnym ciężko odpalaja. Względem np 2.4 140 i 150Km
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Pewnie różniły się rozruszniki (lub wieńce) dlatego inna prędkość przy rozruchu.
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Jak dobrze pamiętam to V6TB i V6 3.0 też różnie kręciły i chyba to była właśnie kwestia rozrusznika. Z tym samym się kiedyś spotkałem w innym makaronie i też rozruszniki się różniły. Tak więc może i tutaj tak jest.
Rozruszniki może są zamienne, ale nie muszą być wcale tej samej budowy. DO tego parę zamian po tych wielu latach i stąd różnice (nie masz nigdy gwarancji że ktoś kiedyś nie zmieniał rozrusznika).
Tak więc to wcale nie musi być wada ani problem zasilania.
Tylko że w temacie jest o ciężkim odpalaniu na ciepłym silniku.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Aha, to faktycznie. Przeoczyłem to![]()
Robiłem przelewy kilkakrotnie , dwa wtryski dawały za dużo ( np 3 wtryski rosło do skali 1 , a tamte dwa do 3 ) , wyminiłem , bo miałem z drugiego silnika i teraz wszystkie dają po 1. , wymieniam jeszcze zawór ciśnienia na pompie.
Tak wygląda jakby nie trzymał paliwa w pompie , i musi dłużej kręcić żeby dopompować.
No to może załóż zaworek zwrotny na probe przed pompą. Koszt niewielki ale wyjaśni czy to problem cofajacego sie paliwa.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-------------------------
AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
Lancia Dedra 1.6 16V - jest
AR 166 3.0 V6 - była
AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest