[MENTION=24546]LukaSS[/MENTION] jeżeli to o logi było do mnie to są w tym temacie
http://www.forum.alfaholicy.org/147/...tml?highlight=
[MENTION=24546]LukaSS[/MENTION] jeżeli to o logi było do mnie to są w tym temacie
http://www.forum.alfaholicy.org/147/...tml?highlight=
Logi na 3biegu z butem w podlodze
http://www62.zippyshare.com/v/O8CTQlDV/file.html
Słuchajcie wrzuciłem inna przeplywke z allegro i zauwazylem, że samochód zaczął inaczej przyspieszać. A dokładniej w przedziale 2,5-3tyś obr turbo dmuchało z równą mocą (przynajmniej takie miałem odczucie). Niestety nie miałem okazji sprawdzić przepływu powietrza na kompie. Przeczyściłem starą przepływkę i wrzuciłem z powrotem. Samochód przyspiesz tak jak wcześniej. Czyli lekki muł do 2k i potem solidne, równe przyspieszenie. Dodam, że porównałem zaciąg powietrza (z rury dolotu) z taką samą alfą kumpla i w mojej znacznie słabiej zaciąga powietrze. Ostatnio na kanale zauważyłem, ze mam popękaną obudowę filtra powietrza, w miejscach gdzie zaciska gąbkę filtra, do tego okolice IC są dosyć przyrdzewiałe. Przy przepustnicy (klapy gaszącej) w okolicy spinki zaciskowej zbiera się trochę oleju oraz słychać dziwne cykanie. Ogólnie przepustnica była parę tygodni temu czyszczona. Z czego może wynikać ten muł na niskich obrotach?
Brak pomysłów? ;d