Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Temat: JTD ciężko zapala na gorącym silniku

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Co spotykam 2.4 10v 136hp to nawet na zimnym ciężko odpalaja. Względem np 2.4 140 i 150Km

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,456

    Domyślnie

    Cytat Napisał KaaC Zobacz post
    Co spotykam 2.4 10v 136hp to nawet na zimnym ciężko odpalaja. Względem np 2.4 140 i 150Km
    Ja miałem 136 i przejechane 330 tysi z czego ja 80kkm nią nalatałem i paliła od strzała.Zimna/ciepła/gorąca,zawsze tak samo.Na dotyk.A znowu 150km pali,że ręce opadają.

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał motogold Zobacz post
    Ja miałem 136 i przejechane 330 tysi z czego ja 80kkm nią nalatałem i paliła od strzała.Zimna/ciepła/gorąca,zawsze tak samo.Na dotyk.A znowu 150km pali,że ręce opadają.
    Bardziej chodzi mi o ciężkie kręcenie.
    Ojca miała ponad 680kkm w dniu sprzedaży i cizko kręcila od zawsze, a poza tym ostatnio była znów na olx tym razem Białystok i 250kkm po raz kolejny hehehe

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Pewnie różniły się rozruszniki (lub wieńce) dlatego inna prędkość przy rozruchu.

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Pewnie różniły się rozruszniki (lub wieńce) dlatego inna prędkość przy rozruchu.
    Znajomy z Radomia jak przyjechał był w szoku, że jtd tak szybko kręci bo też wspomniał, że z każdym co się spotykał ciężko krecily

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  6. #16
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jak dobrze pamiętam to V6TB i V6 3.0 też różnie kręciły i chyba to była właśnie kwestia rozrusznika. Z tym samym się kiedyś spotkałem w innym makaronie i też rozruszniki się różniły. Tak więc może i tutaj tak jest.
    Rozruszniki może są zamienne, ale nie muszą być wcale tej samej budowy. DO tego parę zamian po tych wielu latach i stąd różnice (nie masz nigdy gwarancji że ktoś kiedyś nie zmieniał rozrusznika).
    Tak więc to wcale nie musi być wada ani problem zasilania.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Tylko że w temacie jest o ciężkim odpalaniu na ciepłym silniku.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  8. #18
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Aha, to faktycznie. Przeoczyłem to

  9. #19
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    Alfa 166 3.0 V 6
    Postów
    176

    Domyślnie

    Robiłem przelewy kilkakrotnie , dwa wtryski dawały za dużo ( np 3 wtryski rosło do skali 1 , a tamte dwa do 3 ) , wyminiłem , bo miałem z drugiego silnika i teraz wszystkie dają po 1. , wymieniam jeszcze zawór ciśnienia na pompie.
    Tak wygląda jakby nie trzymał paliwa w pompie , i musi dłużej kręcić żeby dopompować.

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    No to może załóż zaworek zwrotny na probe przed pompą. Koszt niewielki ale wyjaśni czy to problem cofajacego sie paliwa.

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

Podobne wątki

  1. 1.9 M-jet ciężko zapala
    Utworzone przez leonard7080 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-11-2014, 19:29
  2. Ciężko zapala po postoju V6
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 10-02-2014, 07:49
  3. Rano ciężko zapala
    Utworzone przez KULI w dziale 156
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 15-11-2011, 19:12
  4. [156] ciężko zapala gdy ciepły 1.6TS
    Utworzone przez andrzew w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 08-11-2011, 23:13
  5. [33] Ciężko zapala na gorącym silniku
    Utworzone przez gord w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-10-2011, 20:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory