Tak. Wiem. Mamy 150 stronicowy temat ale...
Mam kilka istotnych pytań związanych ze składaniem i montażem kolektora aluminiowego 2.4 jtdm (to samo dotyczy 1.9 jtdm przed liftinigiem). Obawiam się, że odpowiedzi zgubiłyby się w setkach postów we wspomnianym temacie.
Dlatego proszę Koleżanki i Kolegów o podzielenie się doświadczeniami.
1. Czym uszczelniliście rozpołowiony wcześniej kolektor? Fabrycznie jest tam, albo uszczelka, albo jakiś sylikon, trudno powiedzieć. W systemie EPER nie widzę uszczelki pomiędzy połówkami kolektora. Czytałem natomiast, że niektórym uszczelnienie z sylikonu po pewnym czasie przepuszcza. A więc co się sprawdza?
2. W jaki sposób zaślepiliście otwory po klapkach i dlaczego tak a nie inaczej? Śruby na gwint? Wciskane korki? Spawanie?
3. Czy splanowaliście flanszę kolektora przed montażem?
4. Czy używaliście do montażu nowych szpilek?