Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Dpf, egr off

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 16V
    Postów
    35

    Domyślnie Dpf, egr off

    Witam.
    Panowie czy polecacie jakies warsztaty z okolic zabrza gdzie mozna pozbyc sie dpfa?
    W sumie to zastanawiam sie czy warto isc za ciosem i zrobic wszystko naraz, tj. wywalic dpfa, zaslepic egra, pozbyc sie klapek z kolektora jesli jeszcze tam sa i wszystko zestroic na kompie zeby nie bylo zadnych problemow lacznie z malym podniesieniem mocy jesli sie okaze ze wszystko jest na tyle zdrowe.

    Ile taki zabieg moze kosztowac?

  2. #2
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,240

    Domyślnie

    Jak najbardziej pakiet ma sens. Po modyfikacjach zmienia się np ilość powietrza jaka trafia do silnika - zaślepiamy egr, wyrzucamy klapy... Najlepiej gdy na koniec wystroi się sterownik silnika. Powiedziałbym nawet, że wtedy jest bezpieczniej dla silnika. (Z podnoszeniem mocy nie można przesadzać, ale optymalizacja jak najbardziej się przyda.)

    W sumie koszt ok. 2000-2400 PLN

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 16V
    Postów
    35

    Domyślnie

    Koszt niemaly.
    Problem w tym ze wyskakuje mi check engine. Brakuje wtedy mocy. Silnik wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i odpaleniu silnika przez chwile znowu jest ok. Torque pokazuje mi 2 bledy p2002 i p2455 - oba niby sa od dpfa. Z kolei dpf monitor pokazuje 73% i twierdzi ze filtr nie jest zatkany. Ostatnio dolalem tez do paliwa jakis wynalazek z valvoline do czyszczenia ukladu paliwowego ale czy przez to moglby wariowac komputer i wchodzic w tryb awaryjny?

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    A jaką masz częstotliwość wypalania? Bo tu będzie pewnie problem i pewnie to że auto wykrywa na czujniku różnicowym dużą wartość - filtr nie ma już dobrego przepływu, szybko się zapycha itd.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 16V
    Postów
    35

    Domyślnie

    Co do czestotliwosci to nie wiem bo auto mam od niedawna. Jaka powinna byc wartosc na czujniku roznicowym?
    Tak czy siak mysle ze najlepiej bedzie wywalic to cholerstwo i zaslepic egra i problem z glowy. Z reszta cos mi sie zdaje ze filtr i tak bedzie zapchany i i tak nie bedzie innego wyjscia.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Black Wolf
    Dołączył
    11 2015
    Mieszka w
    Sochaczew
    Auto
    Była 159 był c5 jest mondeo 2.5 v6
    Postów
    581

    Domyślnie

    Jak masz błąd p2002 to prawdopodobnie masz zapchany dobrze DPF u mnie przy tym błędzie tylko usunięcie ratowało po tym zabiegu błędy nigdy nie wróciły, ale możesz sprawdzić czy przewody z zaworu różnicowego nie są uszkodzone, a może sam zawór się uszkodził on będzie powodował tez błąd p2002, jak cos mam taki nowy bardzo tanio oddam.



    Alfa w garażu cieszy niczym da Vinci na ścianie salonu

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory