Przecież to ściema w wykonaniu Prezesa..
Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale
Panowie,
Odnosnie dyskusji nt cen. Mam info z innego zrodla ze 125kPLN brutto za 2.0 benzyna z automatem wersji Business, przy zakupie min 2szt. na firme to realna cena.
Pozdr
Uważaj, bo zaraz Belfer Cie okrzyczy za takie herezje
Osobiście uważam, że 120 - 130 tys. to odpowiednia cena na przyzwoita Giulie. Musi byc zauważalnie taniej od Audi, BMW żeby sprzedawało sie więcej niż kilkanaście/kilkadziesiąt sztuk rocznie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Oczywiście nie miałbym nic przeciwko, choć bardziej ciekaw jestem cen 280koni (czy 300 będzie?) benzyny.
Ale to chyba mało realne 120-130tys za 200 koni (i to chyba z automatem tylko ? ) podczas gdy diesel automat 180 koni od >160tys. To przepraszam, ale diesle by tylko się im kurzyły w salonach.
Diesle w wersji business też są tańsze. Różnica wynika z akcyzy. jahu to ładnie wyliczyl kilka stron wczesniej.
Również sądzę, że 120kPLN to dobra cena za takie auto.
"...Alfa 159, the fact that you're breathing doesn't mean you're alive..."
BMW G01 LCI M40i 360PS/AR Stelvio 2,0 Multiair 200PS (2019-...)/Lexus IS200t 245PS (2016-2019) / AR 159 Sedan 2,0JTDM 170PS @206PS/420Nm Nero Carbonio (2011-2016) / AR 156 Sedan 2,4JTD CF3 140PS Nero fuoco (2008-2011)
A czemu Cię to dziwi? Przy obecnej akcyzie diesle w Polsce będą niesprzedawalne, gdy wejdzie benzyna 2.0. Już dawno o tym pisałem.
Jak chcesz konkretne wyliczenia, ile mogłyby kosztować diesle przy akcyzie 3%, to zobacz poniższe zestawienie. Reszta zależy od tego na jakim poziomie netto zostanie wyceniona benzyna 200 KM.
![]()
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
Nie no, cena dobra by była, ja bym się nie obraził, ale mam obawy że sobie sami by zablokowali sprzedaż diesli. Akcyza nie akcyza, klienta interesuje ile wyda i kropka. A w cenniku jak byk najtańszy diesel 180 KM automat = 163 tys zł. (tak, wersja super, ale niższej brak). Pewnie benz. 200KM będzie w niższej, ale z kolei w niższej w cenniku : 150 KM diesel automat = 149tys . No to i tak 30 tys różnicy na korzyść mocniejszej benzyny. Mocniejsza, tańsza i nie klekot . To nikt tych diesli im nie kupi przecież bo z jakiego powodu miałby więcej płacić za gorsze auto?
A co do dojazdówki - faktycznie runflat'ów nie wziąłem pod uwagę.