Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 18-07-2016 o 10:58
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Uff, całe szczęście że nie na fejsbuku![]()
Słuszna linia z cyklicznością ! tym bardziej że torów (bez homologacji co prawda jak ktoś niedawno zauważył) przybywa - będzie Łódź, przebudowywany jest Wyrazów, na pomorzu nie znam, ale 4nano TA ma imprezy w Pszczółkach przy trójmieście i Koszalinie. Więc jest gdzie poza znanymi już.
Ciekawe co z Krakowem bo swego czasu jakieś przebłyski były że będzie.
A jeszcze patrząc na te wyniki - diesle nieźle powypadały nono!
Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 18-07-2016 o 10:22
Ech. Szkoda, że nie byłem w stanie zostać do końca... ;P Widzę, że nie tylko ja miałem problemy z trakcją.
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Gratki dla pudła i podziękowania organizatorom!
Jedyne niedogranie to chyba brak rzuconej gotówki na tace lokalnym szamanom od pogody
Tak mi nie pod pasowała miejscówka że aż chyba zacznę ją odwiedzać aż się nauczę
Nie jeździłem jeszcze na tak śliskim asfalcie na sucho. Na mokro to już na oponach na sucho miałem lodowisko.
Każda cywilna opona była lepsza niż zużyty semi.
Czasówki przejechałem kręcąc bączki i uprawiając agrodrift.
Część szkoleniowa całkiem ok, ale zdecydowanie nie wyjeździłem się.
Zdecydowanie wolę formę trackdayową.
Filmy z 2 modułów treningowych:
https://www.youtube.com/watch?v=SDdqmh5_0fk
https://www.youtube.com/watch?v=KPISc2UDIYo
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Co gorsza wykręcony na prostej po lekko za mocnym dociśnięciu gazu ( a 0-1 nie jeżdżę)
Myślałem że ta prosta też ma nową przyczepną nawierzchnię.
Dobre, dobre !![]()
Ból taki że typowych trenigów tam jak na lekarstwo (trzech króli, boże ciało, 4 nano w tym roku). No i poniedziałkowe TJS i inne, ale to nie zawsze w tygodniu pasuje niestety.
Poza tym Classicauto i SuperOS gdzie też trudno powiedzieć że się "wyjeździ" .
Ale jak na coś tam trafisz to dawaj znać!
Się zachciało RWD no to trzeba się pomęczyć
A te "moduły treningowe" - ten drugi to po prostu frg trasy późniejszej nie ?
To był taki miks 1 i 2 stopnia SJSowego z doskonalenia technik jazdy.
Było omijanie przeszkody na płycie pośligowej (w moim odczuciu najmniej potrzebne)
Prawy łuk na płycie poślizgowej - fajne jak ktoś nie wie o tym co Andrzej wcześniej pisał czyli poślizg i cofamy kierownice, ciężkie do wyuczenia się na suchym, tutaj idealnie dało się wyczuć o co chodzi.
Test łosia i fragment leśnej do skalniaka włącznie.
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Podsterowność była cały czas na kartingowej części- Q2 nic nie pomagała, a w lesie była lekka nadsterowność, ale minimalna, za to na wyłączonych systemach w lesie było ją dużo bardziej czuć
I mój plan jest taki sam, z tym że teraz 4 łapem
Mi tam brakowało dwóch treningowych przejazdów przed czterema pomiarowymi, bo te moje pomiarowe to raczej takie zapoznawcze były- a w szczególności pierwszy. W trzecim na początku znowu nie tu chciałem jechać, a potem gałka została mi w dłoni
Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 18-07-2016 o 22:40