Alfy gt wyglądają dobrze na tych kołach, gtv nie widzialem. Ale nie wiem, czy nie jest to za nowoczesna felga do gtv.
Alfy gt wyglądają dobrze na tych kołach, gtv nie widzialem. Ale nie wiem, czy nie jest to za nowoczesna felga do gtv.
a mnie się marzą telefony '18 od brery/159. teraz mam na spiderze też 18, nawet fajne (nie moge wstawic fotek ani linków).
ogloszenie jest takie:
ORYGINALNA ALUMINIOWA FELGA DO
ALFY ROMEO 159 BRERA
4X8X18 CALI ET 41
NUMER FELGI 158071309
KOLOR CZARNY POŁYSK + GÓRA POLERKA
czarno - srebrne są, piękne. Czy ktoś może widział je na spiderze?? będą pasować ?
E0 BUSSO
Co myślicie o blackline 18 do spidera Ph1. Czy guma 225/40 jest OK? Chodzi mi o najlepszy odpowiednik oryginalnych kół... Gdzieś to było na forum
ale nie mogę znaleźć...Założyłem tylko na przód i tylko przy maks. skręcie kant gumy nieznacznie ociera o przód i tył nadkola. Pomysł jest taki żeby na gorąco odpowiednio wymodelować nadkola
- - - Updated - - -
Znalazłem
Nawet nie wiedziałem,że pisałem o Blackline IICzyli szukam gum 225/35. Nie będzie tłukło za bardzo... Jakie masz Mattman porównanie z 225/40? Pewnie przy 225/35 już tarło nie będzie
![]()
Ostatnio edytowane przez duke75 ; 15-06-2016 o 14:21
Przeglądałem sobie ten temat i muszę powiedzieć, że niesamowite masz to auto. Po prostu wymarzona konfiguracja... Daj znać jak będziesz sprzedawałOd dawna po głowie mi chodzi powrót z Widelca do Gtv z 3.2
Dla mnie do Gtv tylko i wyłącznie pasują telefony - 17 bez obniżenia i 18 oczywiście z obniżeniem. Spidery niestety często są bardziej 'wytłuczone' i felga 18 daje wrażenie zbytniego obciążania konstrukcji...
Jest:
Maserati Quattroporte IV 3.2 V8
Alfa GTV 3.2 V6 Rosso Alfa
Fiat Barchetta Rosso x2
Włoska historia:
Brera 2.0 JTDm
Maserati Quattroporte IV 3.2 V8 Ottocilindri
Maserati 222 1989
Maserati Biturbo 2.5 1983
Fiat Barchetta
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
Alfa Romeo Gtv Cup nr 038
...ale Mattman ma 2.0TS jeśli dobrze pamiętam
JTS...
Co do profilu 35, rożnica jest taka, że jeszcze bardziej trzeba uważać na dziury i... nie każdy wulkanizator naprawi taką oponę po przebiciu, gdy dziura jest bliżej krawędzi opony :-)
Komfortu nie było ani przy jednym, ani przy drugim profilu. Poza tym koło z 40 za nic nie chciało się zmieścić pod miskę Koni Sport'a.
Ostatnio edytowane przez mattman ; 15-06-2016 o 19:36
Aaa to przepraszam, JTS
Chyba pójdę w 35 Bo auto jest używane okazjonalnie a chcę uniknąć problemu po obniżeniu zawiechy.
Ostatnio edytowane przez duke75 ; 15-06-2016 o 19:55
35 z tego co pamiętam jest też droższe od 40. Mniej popularny profil. W zeszłym roku zrobiłem 750 km, wiec komfort nie jest tu najważniejszy :-) Zakładaj, takie jak powinny być zgodnie z pierwotnym rozmiarem.
I już myśl o obniżeniu :-)
Blackline po renowacji u Czaji w Wieliczce wyszły super. Kupiłem komplet opon 225/35 za śmieszną kasę na próbę. Jak nie wypadną mi wszystkie plomby z zębów to zostawiam. Tymczasem już myślę o zawieszeniu. Z tego co wiem najprostszym sposobem jest zakup sprężyn -30 np Eibacha, tak? Jest przy tym niemal pewne,że seryje amory zaczną lać, prawda? Rozumiem,że są do tego dedykowane amory, tak? Czy nie lepiej zainwestować w gwint?
Ostatnio edytowane przez duke75 ; 18-07-2016 o 15:01