Wymienione w lutym na używane w idealnym stanie i spokój
Wymienione w lutym na używane w idealnym stanie i spokój
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
Ja zamontowalem koło Febi Bilstein nowe konstrukcji choć stare mam jeszcze dobre w idealnym stanie.Jak coś to odsprzedam
Oryginał 119.000 mam teraz pewny przebieg auto mam od 108.000 kupiłem od Niemca i tu w Niemczech pracuje
- - - Updated - - -
Ale w sierpniu będę w Polsce mogę wziąć z sobą jak coś to piszcie na priv
Ostatnio edytowane przez jackblackxxx ; 19-07-2016 o 10:29 Powód: Błąd
Żartujecie że ktoś zamontuje używane koło pasowe??
Chyba że tylko aby auto komuś popchnąć. Co jest bardzo nieładnie.
Nowe koło nie kosztuje dużo.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Zamiennik nie kosztuje dużo. Oryginał pierwszo montażowy już tak mało nie kosztuje, zobacz sobie choćby na stronie Litwinów.
Co nie zmienia faktu, że używany przez ponad 100 tys. km to większa loteria niż nowy zamiennik. Poza tym oryginalne robiła chyba firma DAYCO?
Z tym bym polemizował, zależy jaki zamiennik. Zresztą wcale nie mam zamiaru wstawiać i komuś opylać. Właśnie wymieniam cały zawias na oryginalny made in ITA i nie po to aby komuś robić prezenty. Interesowała mnie raczej wytrzymałość oryginału , który szedł na pierwszy montaż.
Nie rozumiem dywagacji są rzeczy na których po prostu się nie oszczędza i jak trzeba to sie wymienia.
Jest też takie powiedzenie że chytry dwa razy traci czy jakoś tam. Suma sumaru jeśli ktoś chce ryzykować to niech ryzykuje i zakłada używkę bo go nie stac na zamiennik. Dziwne a jak sie coś rozpierniczy później to pisza pomocy padł silnik gdzie kupić używke co wstawić co robić coś zgrzypi i cała masa podobnych a zamiennik febiego kosztuje max. 300zł czyli powiedzmy baczek paliwa.
I tyle w temacie. To samo się tyczy wahaczy krzyczą że drogie i wkładają chinole bo przecież za jeden oryginalny ma aż 3 i na pewno mu sie to opłaci i się zaczyna po zamontowaniu: skrzypi jak tapczan, nie da się zbieżności ustawić, reklamacja itp. - chyba tez jasne
Może ktoś jest sknera to trudno. Trzeba wymienić to wymieniam i po sprawie ale na coś konkretnego a nie na dziadostwo!!!
Można zawsze rozważyć zmiane samochodu na cudownego VW ale podejrzewam, że tam też trzeba będzie sporo zainwestować aby to jeździło i znów będzie pytanie czy używany wstawić ???? czy jakiś zamiennik??? czy oryginał??? No nie oryginał to zapewne znów okaże się za drogi
Hmmm powiem tak, są rzeczy które można kupić używane czy zamiennik, ale są takie których nie można. Kupienie używanego koła pasowego przy cenie dyco 350zł jest jak podcieranie tyłka starą gazetą - można, ale czy warto??
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...