Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Temat: Rwanie przy spokojnym rozpędzaniu się

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,606

    Domyślnie

    Cytat Napisał Carlo Zobacz post
    Tak z ciekawości - jak wpływa zaślepienie EGR na częstotliwość wypalania DPFa? Czy robił ktoś pomiary ilości cząstek stałych w spalinach z i bez EGR?
    ja jezdzilem 3lata/50tys z zaslepionym i wszystko super, dpf wypalal mi sie co 1000-1200km a jezdzilem 80% miasto.
    jedyna wada zaslepienia to ze silnik sie trochę dluzej rozgrzewa

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    Alfa 159 1.9 jts 2009
    Postów
    80

    Domyślnie

    Mam podobne objawy z szarpaniem ale w 1.9 jts zero błędów na kompie, i nie mam pojęcia o co biega ?

  3. #23
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    4

    Domyślnie

    Witam.Auto zostało sciagniete do mechanika.
    Okazało się że turbina jest OK i nie przepompowała oleju.
    Powodem awarii był tłok ktory sie rozsypał.Prawdopodobnie był uszkodzony kiedy kupiłem samochód ale wada została zatajona przez sprzedającego(swoja droga juz sie tym zajely odpowiednie organizacje).

    Pytanie jednak mam jedno : czy lepiej remontować silnik czy wymienic na inny ?Prosze o opinie doswiadczonych ekspertów.
    Mechanik powiedział że lepiej wymienic na nowy silnik bo w starym mozna wymienic tlok ale trzeba sprawdzic czy wał sie nie wykrzywił itp.? w starym mam zaslepiony zawór EGR i wyciagniety DPF.

    Prosze o szczerą opinie.

  4. #24
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Mechanik może mieć rację. Trzeba by dokładnie sprawdzić Twój silnik, ale koszt remontu w tym wypadku może znacznie przekroczyć koszt używanego słupka.
    EGR w "nowym" też zaślep, a DPFem się nie martw, bo to nie cześć silnika. Osprzęt jak i ECU zostaną Twoje - ich nie musisz wymieniać.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [159] Skrzypienie przy przyśpieszaniu, ustepuje przy puszczeniu gazu. Wahacz górny?
    Utworzone przez robbie w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 15-11-2016, 17:34
  2. Rwanie paska klinowego 1.9 JTD '98
    Utworzone przez harry w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-07-2013, 09:50
  3. sprzęgło czy skrzynia, dziwne rwanie na 1 biegu
    Utworzone przez ufo1009 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-07-2010, 18:28
  4. [146] brak mocy i strzelanie przy kolektorze ssacym przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez Karol_PKAR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 16-05-2010, 13:29
  5. Dziwne rwanie samochodu
    Utworzone przez crazybiczes w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-10-2006, 00:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory