Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Brak obiegu. Zamkniety termostat TS?

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiluxx Zobacz post
    ale o to chodzi że po zakupie nie robiłem rozrządu bo miał dopiero 10 tyś przejechane, teraz się za niego zabieram, zrobię cały z wariatorem bo on też już daje o sobie znać.
    To jak ten rozrząd był robiony że wariator po 10tys.km klekoce? Pompa wody też była wymieniona? Kolego nie obraź się ale jesteś naiwny skoro myślisz że poprzedni własciciel przed sprzedaża sprezentował ci kompletną wymianę rozrządu - pewnie sam pasek zmienił...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar wiluxx
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    TKN
    Auto
    156 1.8 TS
    Postów
    119

    Domyślnie

    Nie powiedziałem że poprzedni właściciel wymieniał wariator, faktury mam z serwisu fiata na których widnieją 2 paski + wszystkie rolki od urządzeń pomocniczych (kwota nie mała) No ale niestety nie mam tam wariatora i pompy. Widocznie z oszczędności już tego nie zrobił. Kupując auto zdawałem sobie z tego sprawę, więc teraz ja zrobię tylko że już full, czekam na części, okaże się co jest przyczyną że nie mam obiegu.
    Dziś w ramach testu, rozgrzałem auto czekałem aż dojdzie do 110-120 st. ogrzewanie na full i wąż który wychodzi od termostatu zrobił się ciepły, czyżby to oznaczało że to jednak pompa? Zajrzałem też pod osłonę rozrządu, nie ma żadnego wycieku, pasek wygląda prawie jak nowy, więc może jest tak jak kolega Maciek-156 pisał oberwały się łopatki wirnika, albo pękł wirnik
    AR 156 1.8 TS '98 MOD0.66 SportPack 3 + LPG STAG-4 plus + MJ

  3. #13
    czapka
    Gość

    Domyślnie

    Termostat żadko pada w ten sposób, że się nie otwiera, przeważnie się nie zamyka. A może masz po prostu coś zatkane w układzie chłodzenia.

  4. #14
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Rzadko, ale się zdarza.
    Podjedź do fachowców, bo tak będzie ciężko ustalić coś poza kilkoma prawdopodobnymi wersjami.

    Najpierw niech sprawdzą ten termostat, bo koszt niewielki, a i roboty nie za dużo.
    Żeby sprawdzić pompę wody, to już raczej grubsza rzecz

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Pompę wody sprawdza się w banalny sposób, bez żadnego demontażu (żeby sprawdzić termostat to trzeba go zdemontować, a to kupa roboty) - ona pompuje non stop przelewem do zbiorniczka wrównawczego. JEsli się zwiększa obroty silnika to strumień na przelewie powinien byc coraz większy - jesli zanika to pompa nie daje obiegu
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #16
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    A to nie wiedziałem

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar wiluxx
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    TKN
    Auto
    156 1.8 TS
    Postów
    119

    Domyślnie

    Trochę to trwało, ale już wiadomo co było przyczyną mojej usterki, padła pompa wody - nadpęknięty plastikowy wirnik ;/
    AR 156 1.8 TS '98 MOD0.66 SportPack 3 + LPG STAG-4 plus + MJ

  8. #18
    tkmax
    Gość

    Domyślnie

    witam . ile jest czujnikow temperatury silnika w alfa 147 diesel? jezeli jest wiecej niz jeden znajdujacy sie w obudowie termostatu , gdzie sa pozostale? dzieki

Podobne wątki

  1. [159] Alfa 159 zapchany DPF i problem z przepustnicą (otwarty/zamkniety)
    Utworzone przez $ledziu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 21-11-2015, 21:52
  2. Brak ogrzewania - Termostat? czy czujnik termostatu?
    Utworzone przez bartekcivic w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-09-2011, 10:15
  3. Nie działa obieg zamkniety powietrza
    Utworzone przez lukas2602 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-03-2010, 10:08
  4. [145] obieg otwart/zamkniety
    Utworzone przez Gopcio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-01-2010, 16:34
  5. [145] Obieg zamkniety
    Utworzone przez williamdrake w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-08-2008, 18:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory