Odkręcasz mechanizm różnicowy i na zewnątrz wymieniasz. Inaczej tego nie widzę.
Odkręcasz mechanizm różnicowy i na zewnątrz wymieniasz. Inaczej tego nie widzę.
Jak wyjąłem lewą pół oś bo zmieniłem przegub wewnętrzny z lewej str to ten koniec pół osi co został w skrzyni rusza się góra dół , tak jak by w łożysku
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
To całej skrzyni raczej nie trzeba wyciągać ? Można chyba sam ten tył odkręcić ? Tylko jeszcze pytanie co się opłaca bo łożysko 200zl a skrzynia 250zł tyko pytanie czy dobra :|
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Czyli luz poprzeczny. Pytanie jak duży? Bo luz roboczy musi być.
Tylko sanki i sam mechanizm.
Wydaje się że nie duży bo sucho i olej nie wycieka , ale jak na moje oko to raczej za duży bo przy rozpedzaniu na 2biegu mam wrażenie jak by było bicie , coś jak by koło jajowate , będę musiał sprawdzić jeszcze dla pewności felgi
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Chodzi mi o to co zaznaczyłem , czy po odrzuceniu tego nie wyjdzie łożysko ? W mojej skrzyni jest tak samo
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
wyjdzie, ale tylko zewnętrzny pierścień, Musisz wywalić cały mechanizm i ściągaczem zdemontować reszte, pozniej na pracie wcisnąć nowe. Łozysko 32009x
ZFA199 Abarth Punto 2012 165 dzikich italiańskich horspałerów
oraz
ZAR930 145 2.0 20v 155cv Edizione Speciale
Zaznaczone to jest obudowa uszczelniacza jak dobrze pamiętam.
A skrzynia z polifta 6 biegowa podejdzie , mam nowszy typ silnika
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka