Dywagacje o silniku ktory jeszcze nie wyjechal a lini produkcyjnej sa yu bardzo zabawne, szczegolnie ocena jego spalania..
Ludzie zejdzcie na ziemie![]()
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dywagacje o silniku ktory jeszcze nie wyjechal a lini produkcyjnej sa yu bardzo zabawne, szczegolnie ocena jego spalania..
Ludzie zejdzcie na ziemie![]()
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Chcialem skonfigurowac Giulie niestety w tarkcie dwa razy wyskoczyl BLAD ktory kazal wracac na poczatek, do tego bardzo wolno dziala, to wina mojego komputera czy tez tak mieliscie?
Kwiatki w rodzaju raz pisza o ksenonach raz o xenonach pomijam bo to Alfa
Edyta:
Skonfigurowal ktos autko dla siebie, ile wam powychodzilo?![]()
Jaboleq niezleja na wszystkim oszczedzalem i wyszlo prawie 180tys, Nie znalazlem czarnej podsufitki i panoramicznego dachu, ciekawe czy
beda?
Ostatnio edytowane przez adamku111 ; 23-07-2016 o 15:34
Swoje obserwacje spalania opieram na doświadczeniach z kilku aut a nie tylko z jednego, jeździłem np. Octavią 1.2TSI 105KM i 1.9TDI 105KM, jakoś ze mną na pokładzie to auto w normalnej jeździe paliło normalnie paliwo a nie przetłaczało przez silnik hektolitrami. Zresztą porównanie 170 czy tam 190KM do 240 też jest "lekko" nie na miejscu, dobre 25-30% mocy więcej, to co, oczekiwałeś że jak więcej mocy to będzie paliła mniej? 159 to opasła świnia, Giulia jest dobre kilkaset kg lżejsza, to robi robotę.
I tu sie zgadzam.
Moja siostra jezdzi skoda yeti 1.8 tsi 160 km.
Trasa 110- 120 km/ h spokojnie 7 litrow ,miasto Bialystok 12- 13 litrow.
Masa yeti + 1400 kg. Opor powietrza duzy,jak na pudelkowaty ksztalt przystalo.
Giulia spali podobnie,jak nie mniej dzieki dobremu automatowi.
Moje 2.0 w trasie 7 jadac 130- 140,
Miasto bite 10.
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 23-07-2016 o 16:42
Ja przycinalem na wszystkim, standardowy lakier, wnetrze i kola, do tego pakiety: sport 2, komfort i asystent kierowcy, plus alarm i jakies pierdoly, wyszlo 180.000,
Moze beda rabaty dla Alfisti, proponuje 5% za kazda posiadana Alfe,
Kaza sobie zaplacic za lopatki do AT, lusterko fotochromatyczne, troche lipa.
Nigdzie nie widze LEDow![]()
ale w korkach albo przy mega butowaniu. W TBI też już w mieście miałem 18.7, a na autstradzie 25.0 i więcej już nie pokazywał średniego, ale długo po zjeździe jeszcze "siedział" komputer na 25L. To było przy próbnym przelocie 220-240km/h
- - - Updated - - -
Wypaczyłeś sens tego co chciałem przekazać. Mnie nie interesuje żadna słaba wersja, obecnie jeżdżę 240konną TBI, a kolejna na pewno nie będzie w dół, więc jeśli Giulia to może 280KM? BMW tez nie jest autem dla wszystkich, ma zacięcie "sportowe" nazwijmy to, a wypuszcza modele typu 316/318. Czemu? Właśnie z tym tkwi diabeł, bo napędza sprzedaż, dzięki czemu zarabia, dzięki większym zamówieniom tych samych podzespołów u dostawców płaci za nie coraz mniej (niezależnie wersji silnika 90% auta jest takie same), dzięki czemu rośnie mu zysk a jeszcze ma z czego opuszczać jeśli jest jakiś mocny konkurent na rynku. Wtedy ma na rozwój, porządne liftingi, nowe wersje czy inne modele. Tak to powinno wyglądać, i dlatego potrzebne są słabsze i tańsze wersje, żeby przyciągnąć mniej napalonych na moc klientów. Może tak się im spodoba że następne już kupią z odpowiedniejszym silnikiem.
Poza tym wielu klientów chce mieć tylko smaczek czegoś bardziej wyjątkowego, wystarszy im design, a silnik może być średniakim, byle trochę zrywu miał - takie 160KM by dało radę - może 2.0 ale bez turbo (ale ciągle ten sam blok silnika itp co w 2.0T więc znów oszczędności, lepsze ceny u dostawców części, łatwiejszy serwis wszystkich wersji). Albo nawet by wsadzili tego 1.4MA 170KM z Giulietty, w końcu Ford potrafi wsadzić 1.0T, a VW 1.2TSI do tej wielkości aut (jest nisko wyceniona pozycja cennikowa, i niektórym takie auta naprawdę pasują)
Ostatnio edytowane przez epsonix ; 23-07-2016 o 17:18
epsonix Alfa chyba wybrala inna strategie, chyba chca byc egzotyczna marka i nie zalezy im na sprzedazy, stad brak kombii, obrali bardzo waski target, zobaczymy czy trafia...![]()