Witajcie,
jak wygląda swap z jtdm na v6 busso? w ogóle jest to opłacalne? czy ktoś z forum robił coś takiego? liczę na Waszą pomoc![]()
Witajcie,
jak wygląda swap z jtdm na v6 busso? w ogóle jest to opłacalne? czy ktoś z forum robił coś takiego? liczę na Waszą pomoc![]()
Czy jest to opłacalne? A ile według ciebie wynosi próg opłacalności?
W twoim wypadku poniżej 6000 raczej nie ma szans i to jeśli chcesz wkładać 2.5 lub 3.0. Jakbyś sobie zamarzył 3.2, to dolicz jeszcze 3000.
Ostatnio edytowane przez alterro ; 24-07-2016 o 14:41
Pozdrawiam,
Adam
Nieopłacalne. Kasy włożysz, że pół GT z V6 kupisz, czasu namarnujesz, naszukasz się. Dozbieraj, sprzedaj obecne auto i kup GT z V6
Pamiętaj, że kupno silnika to loteria. JAk będzie brał olej?
9000 za swap 3.2 ?
Gdzie?
Silnik potrafi 10 kosztować.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Na allegro pojawiały się za 6000.
O proszę, za 5500
http://allegro.pl/alfa-romeo-147-156...090074687.html
Co prawda z przestawionym rozrządem, ale zawsze
Ostatnio edytowane przez alterro ; 26-07-2016 o 07:15
Pozdrawiam,
Adam
Kolejna sprawa problemów z przeglądem itp. Ponieważ auta zarejestrowanego na ON nie przerejestrujesz na PB. Już lepiej kupić Gt z uszkodzonym jts lub tsem i do takiej przekładać.
QBA robił mi w drugą stronę, ale tylko dlatego, że na podjeździe miał oba kompletne bolidy (w V6 strzelił rozrząd). Jeżeli przekładka ma polegać na ciągłym szukaniu części, to jest to kompletnie nieopłacalne i chyba pozbawione sensu.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
----
Ostatnio edytowane przez t0m ; 29-07-2016 o 04:55