Jak będzie szła sprzedaż zależeć będzie również od prasy. Klienci czytają testy, opinie itd. A na razie Giulia zbiera dobre recenzje.
Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Jak będzie szła sprzedaż zależeć będzie również od prasy. Klienci czytają testy, opinie itd. A na razie Giulia zbiera dobre recenzje.
Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Kolega może wskaże jakikolwiek inny model, który po prostu nie miał liftingu, bo nie było w nim co liftować? Taka własnie była 159: absolutnie skonczone piękno, klasyka sedana. Niepowtarzalne i ponadczasowe auto w swoim kształcie. tak bywa; czasem takie modele powstają. Nikt NIGDY nie powiedział, że 159 jest do czegokolwiek innego podobna. O Giulii mówi się powszechnie, również na tym forum, o dużym podobieństwie do innej, znanej również, marki.
- - - Updated - - -
Sama prasa nie wystarczy, tutaj trzeba stawiać na głowie. I modlić się,. aby nie było żadnej ewidentnej usterki albo akcji nawrotowej. Bo wtedy można zamykać biznes.
Bo problem w tym że 156 i 159 bardzo , w momencie debiutów , różniły się od konkurencji. 156 była autem jakby z innego świata , 159 była najlepiej wyglądającym autem w swojej klasie a Giulia jest ładnym ,zgrabnym ,proporcjonalnym (z kołem większym niż 16 )autem klasy średniej ale nie rozpycha się łokciami wśród innych podobnych sedanów.
No taki cud motoryzacji. Nie potrzebował liftu, bo to przecież skonczone piękno, tylko po 3 latach produkcji już nikt tego piękna kupować nie chciał![]()
Paskudne auto nazwane tutaj wcześniej "muminem" juz dawno przegoniło 159 w ilosci sprzedanych sztuk.
Powszechnie się mówi, powiadasz? W branżowej prasie, w profesjonalnych recenzjach jakoś nie widziałem.
Poza tym nawet jeśli tobie się wydaje podobne, to jest jakaś dyskwalifikująca cecha?
Lexus nie jest do niczego podobny, robi efekt "wow", ale jest też przy okazji stylistycznym potworkiem, którym wstydziłbym się jeździć.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Sprzedano ćwierć miliona modelu 159.
Auto miało jednak marne silniki i to był problem. Dopiero TBi było silnikiem dobrym i dynamicznym. Wcześniej pakowano min. dramatycznie słabe, 175 Nm, silniki GM 1.8 140 KM.
Co do tego, że nie widziałeś takich dobrych opinii o ponadczasowym pięknie stylistyki 159 to trudno. Wszyscy widzieli i czytali a ty nie. 159 nie można było pomylić z żadnym autem. O Giulii niestety tego nie powiesz. Powszechne na naszym forum jest określenie "nie mam wooow".
Bo nie ma.
Dwie pojemności diesla o kilku wariantach mocy+ automat i 4 pojemności benzyny (bez tbi) nazywasz marnymi silnikami? Wybór pewnie nawet większy od konkurencji.
JTS w naszej cebulandii mało popularny, bo się go zagazować nie da. W przeciwnym wypadku by co druga była w benzynie.
Ja nie mówię, że 159 jest brzydka. Po prostu nie jest "jedyną słuszną alfą"
- - - Updated - - -
I była też sprzedażową porażką, dlatego nie będę miał do nikogo pretensji, jeśli Alfetta pójdzie zupełnie inną drogą i będzie po prostu lepsza.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Racje mają niektórzy, że na Giulie narzekają głównie posiadacze starzejących się 159, którzy uważają że to była ostatnia prawdziwa Alfa, i do tego niedoceniona. To wynika z kompleksów bo od 30 lat posiadacze Alf musieli się tłumaczyć, dlaczego uznają przednionapędowy samochód za synonim sportowej motoryzacji równy co najmniej BMW. A od co najmniej 15 lat były to pobożne życzenia. Otrząśnijcie się trochę - poziom jako obecnie prezentuje BMW i Audi jest nie do osiągnięcia dla nikogo - to że Giulia jest uznawana za równie dobrze lub lepiej jeżdżące auto jak BMW i tylko nieznacznie gorzej wykonane - to sukces i nowy początek.
Giulia kontra BMW3. I co, dalej BMW tak bardzo zachwyca?
https://www.facebook.com/alfettaPL/p...type=3&theater
Ostatnio edytowane przez Quadrifoglio156 ; 27-07-2016 o 23:26
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL
tak, nazywam, poza silnikiem 2.4 jtdm 200 i 210 KM oraz silnikiem TBi reszta była za słaba do tego auta.
Czepiasz się piękna: czy masy ludzi kupują piękne rzeczy? Nie, największą sprzedaż mają rzeczy najbardziej pozbawione wyrazu, stylu, klasy stylistycznej. Kowalski czy Schmidt kupi toporny avensis albo skodę, bo to praktyczne rozwiązania, wielkie kufry, mitologia niezawodności itd. Nie pojmujesz tego? To dotyczy nie tylko motoryzacji ale sztuki, literatury, muzyki, jedzenia.
Giulia ma problem, już na starcie. jest autem niczym się szczególnym nie wyróżniajacym. Nie widzę żadnych szans na wysoką sprzedaż.
- - - Updated - - -
za wcześnie kolego, za wcześnie na takie wnioski. Najwczesniej za pół roku pogadamy, jak to auto realnie, naprawdę zacznie jezdzić po szosach. Jak zaczną je kupować i eksploatować przez dłuższy czas w różnych warunkach.