
Napisał
gallus37
To tak, do układu selespeed musi być Tutela CS Speed, wchodzi 0,8l, mi na wymianę litrowa flaszka wystarczyła. Do samej przekładni się nie wypowiadam. Błędy które pokazałeś na screenie to normalka, jak przytrzymasz manetkę albo lewarek biegów dłużej niż ileś tam to sterownik uznaje to za sklejony styk. A to co opisujesz... Może być uszkodzony czujnik, może być zajechany siłownik w aktywatorze, może być układ sprzężenia zwrotnego w aktywatorze.. Przyczyn masa. Wskaźnik biegu w trakcie jazdy miga? Braki ciśnienia się zapisują w błędach, jakieś uszkodzenia typu zacięte elektrozawory/siłowniki problemy z instalacją też powinny. Jak niema błędu to mogą być z czujnikami czy właśnie ich mechanizmami w aktywatorze problemy. Wtedy objawem może być miganie wskaźnika biegu- to znaczy że sterownik nie wie na jakim biegu jedzie. Z wyczytanych rzeczy to zajechane sprzęgło, a dokładniej wysprzęglik takie efekty może dawać