Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: problem z selespeed:(

  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar puszuszek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    SUCHEDNIÓW
    Auto
    byla alfa 156 2.0ts 1999, była 156sw 1.9jtd 2000,jest 147 2.0ts selespeed
    Postów
    294

    Domyślnie

    Cytat Napisał gallus37 Zobacz post
    To tak, do układu selespeed musi być Tutela CS Speed, wchodzi 0,8l, mi na wymianę litrowa flaszka wystarczyła. Do samej przekładni się nie wypowiadam. Błędy które pokazałeś na screenie to normalka, jak przytrzymasz manetkę albo lewarek biegów dłużej niż ileś tam to sterownik uznaje to za sklejony styk. A to co opisujesz... Może być uszkodzony czujnik, może być zajechany siłownik w aktywatorze, może być układ sprzężenia zwrotnego w aktywatorze.. Przyczyn masa. Wskaźnik biegu w trakcie jazdy miga? Braki ciśnienia się zapisują w błędach, jakieś uszkodzenia typu zacięte elektrozawory/siłowniki problemy z instalacją też powinny. Jak niema błędu to mogą być z czujnikami czy właśnie ich mechanizmami w aktywatorze problemy. Wtedy objawem może być miganie wskaźnika biegu- to znaczy że sterownik nie wie na jakim biegu jedzie. Z wyczytanych rzeczy to zajechane sprzęgło, a dokładniej wysprzęglik takie efekty może dawać
    Czasem miga 5.ogólnie zacznę od wymiany oleju w układzie selspeed i w skrzyni- tutaj myślę że normalny olej przekladniowy będzie ok.
    Skrzynia moim zdaniem głośno chodzi bo nawet jak wrzucam 1 to jest takie suknie cie potem słychać sukniecie ze chce wrzucić 2 ale nie wchodzi wiec wrzuca 3.
    Wcale bym się nie zdziwił jakby się okazało ze nie ma w niej oleju
    Gość od którego to kupiłem zupełny laik jeśli chodzi o Alfy, mówił ze jak było zimno to chodziła normalnie.
    Ogólnie nie wywala żadnych błędów chyba że przytrzymam drążek zmiany biegow

    Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

  2. #22
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar puszuszek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    SUCHEDNIÓW
    Auto
    byla alfa 156 2.0ts 1999, była 156sw 1.9jtd 2000,jest 147 2.0ts selespeed
    Postów
    294

    Domyślnie

    Co do sprzęgła to normalnie śmiga ,nie ślizga się czy coś.
    Ale też mi przeszło przez myśl że może słabo wysprzegla.
    Dlatego tez zapytałem czy ma ktoś pełna wersje FES lub MES.
    Żeby można było sprawdzić ustawienie sprzęgła i zrobić kalibracje skrzyni

    Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

  3. #23
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar puszuszek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    SUCHEDNIÓW
    Auto
    byla alfa 156 2.0ts 1999, była 156sw 1.9jtd 2000,jest 147 2.0ts selespeed
    Postów
    294

    Domyślnie

    Tutela cs speed juz zamówiona na allegro, a do skrzyni kupie dobry olej przekladniowy

    Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

  4. #24
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    AR 147 Selespeed
    Postów
    64

    Domyślnie

    http://selespeed.org/ poczytaj, ze zrozumieniem, jak ogarniasz temat sterowników i automatyki to można z tego ciekawe wnioski wyciągnąć.

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    U Nas na warsztacie jeżeli pojawia się SS to zaczynamy od zmiany oleju w skrzyni i płynu w układzie aktywatora, przegląd pompy i połączeń elektrycznych, ocena stanu akumulatora ciśnienia, kalibracja sprzęgła jeśli jeszcze się nadaje. Jak wiemy że podstawa jest jak należy to szukamy dalej. Olej i płyn tylko taki jak ma być według instrukcji nie żadne zamienniki.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  6. #26
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar puszuszek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    SUCHEDNIÓW
    Auto
    byla alfa 156 2.0ts 1999, była 156sw 1.9jtd 2000,jest 147 2.0ts selespeed
    Postów
    294

    Domyślnie

    Cytat Napisał kwasnybartek Zobacz post
    U Nas na warsztacie jeżeli pojawia się SS to zaczynamy od zmiany oleju w skrzyni i płynu w układzie aktywatora, przegląd pompy i połączeń elektrycznych, ocena stanu akumulatora ciśnienia, kalibracja sprzęgła jeśli jeszcze się nadaje. Jak wiemy że podstawa jest jak należy to szukamy dalej. Olej i płyn tylko taki jak ma być według instrukcji nie żadne zamienniki.
    A w jaki sposób wyregulować sprzęgło?
    Bo w fiat ECU scan nie widzę tego co ma być 28-28,5 mm

    Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

  7. #27
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar puszuszek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    SUCHEDNIÓW
    Auto
    byla alfa 156 2.0ts 1999, była 156sw 1.9jtd 2000,jest 147 2.0ts selespeed
    Postów
    294

    Domyślnie

    Witam wczoraj wymieniłem olej w skrzyni i sprawdzilem wszystkie kostki ,wypsikalem konraktorem,dwie wymienilem bo byly polamane,zrobiłem kalibracje,alfa zaczęła normalnie zmieniać biegi i wszystkie wchodzą bez problemu.
    Na tygodniu wymienię jeszcze olej w układzie selspeed tak dla pewności .

    Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Problem z Selespeed
    Utworzone przez tomaj91 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-07-2015, 18:58
  2. Selespeed problem:(
    Utworzone przez mich123cz w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 15:08
  3. Selespeed problem
    Utworzone przez Devil1976 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-05-2013, 10:33
  4. Problem Selespeed- problem przy redukcji
    Utworzone przez Brayan93 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 19:09
  5. 156 selespeed problem, znika olej w selespeed
    Utworzone przez xmikix w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 13:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory