Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Akumulator ciśnień Pomoc!

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Pasniko
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Józefów
    Auto
    Alfa 147 2.0 TS Selespeed 2001r.
    Postów
    15

    Domyślnie Akumulator ciśnień Pomoc!

    Witam, jestem zmuszony wymienić akumulator ciśnień w mojej 147. Poczytałem sporo o objawach i doszedłem do wniosku, że na 90% nawalił właśnie on. Już go zakupiłem, teraz pozostał mi największy problem, a mianowicie wymiana go.
    Pomyślałem,że może ktoś z was kiedyś to robił i może dać mi jakieś wskazówki.
    Doczytałem się gdzieś, że aby go odkręcić, oczywiście trzeba spuścić ciśnienie z układu selespeed oraz spuścić olej.
    Posiadam interface, ale niestety nie jestem zarejestrowany i tu pojawia się główny problem, nie mogę za jego sprawą spuścić ciśnienia.
    Czy jest jakaś możliwość spuszczenia owego ciśnienia bez komputera?

    Mile widziane również były by jakieś wskazówki związane z wymianą akumulatora ciśnień.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Jakie są objawy uszkodzenia? czy ciśnienia mierzone przez komp? Raczej potrzebna jest możliwość rozładowania ciśnienia a po wymianie odpowietrzenie i kilkukrotne przepompowanie płynu za pomocą programu. jak na ciśnieniu z aku da radę trzy biegi zmienić to raczej jest dobry jeżeli pompuje co zmianę biegu to już słabo.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Pasniko
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Józefów
    Auto
    Alfa 147 2.0 TS Selespeed 2001r.
    Postów
    15

    Domyślnie

    Wczoraj udało mi sie rozwiązać problem, sama wymiana nie była jakoś trudna, ale potrzebowałem do tego zarejestrowanego interface aby zbić ciśnienie w układzie. Właśnie akumulator ciśnień był winowajcą, po jego wymianie błędy ustały, i skrzynia przestała się zawieszać. Sam zbiornik był szczelny, prawdopodobnie zepsuła się membrana w środku zbiornika. A co do odwietrzenia, nie wiem czy wykonałem to w 100% dobrze, po prostu nalałem olej , odpowietrznikiem odpowietrzyłem do momentu aż przestał pluć powietrzem, dolałem znów oleju i odwietrzyłem ponownie.
    Co do objawów, to nawet na N ciśnienie spadało mi w 5 sec z do 40 barów i pompowało się do 55, a przy zmianie biegu spadało do 20 barów.

Podobne wątki

  1. [159] czujnik różnicy ciśnień
    Utworzone przez guma76 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-01-2022, 19:53
  2. Pomoc przy kupnie auta Alfa 147 - Zapłacę za pomoc - Rzeszów
    Utworzone przez MarekR w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-07-2014, 07:27
  3. akumulator-alarm-akumulator...
    Utworzone przez luj666 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-06-2011, 13:28
  4. Czy to akumulator?
    Utworzone przez Adisss w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 11-02-2011, 11:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory