Cześć Koledzy. Tak jak pisałem prędzej oddałem Alfę do serwisu i problem jest rozwiązany- zawór bocznikowy przesuwny- za szybko się otwierał i puszczał ciśnienie w obieg. Autko odzyskało moc i naprawdę daje przyjemność z jazdy. Także zamykamy temat. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
super ze się udało znaleźć, napisz jeszcze jakie koszta może się komuś przyda w przyszłości
Koszta ogólnie dość duże(ale najważniejsze, że zdiagnozowali usterkę i ją wyeliminowali), autko stało w serwisie Alfy w Bydgoszczy.
Koszta:
- elektrozawór ok 450zł
- diagnostyka ok 200zł
- plus jeszcze kilka rzeczy(roboczogodziny itd.) i uzbierało się 1047 zł.
Numer części to 55212441.
Mam dokładnie takie same objawy w Lancia Delta III 1.4 150KM, turbo kręci do połowy skali (na wyświetlaczu) i potem zdycha. Możesz mi podpowiedzieć gdzie pod maską szukać tego zaworu?
Pozdrawiam.
Przecież jest info w tym temacie,są nawet fotki!
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Witam. Zawór ten znajduje się w komorze silnika w okolicy czwartego cylindra-patrz bardziej na prawo pod kątem 45 stopni.
Nie ma zdjęcia tego zaworu za chwilę będzie.
Ostatnio edytowane przez Siurek21 ; 29-10-2016 o 13:27